@renate

Hoi

Ja wat zal ik zeggen.. er werd meer gezwegen dan gepraat. Ik vind het wel best ik heb ook geen zin om van alles met hun te bespreken. Ik werkte gister met mijn baas en zijn dochter, vandaag dan ook nog met zijn vrouw erbij. Ik werk woe do en vrij van 13 tot 17.30 en zat van 10 tot 15.. maar gister kwam mijn baas alweer met de vraag of ik zat van 8 tot 12.30 wil. Maar ik heb juist zon moeite met uit bed komen en voel me 's ochtend erg beroerd.. wel lekker dat ik dan 's middags thuis ben maar ik weet dat de ochtend me heel zwaar gaat vallen.
Gister vroeg mij baas ook; en hoe is het je vergaan zo de laatste 2 weken? Dus ik kijk hem aan ik zeg; nou ik heb veel geslapen en verder weinig gedaan. Oké zegt ie. Echt een domme vemt alsof ie vraagt hoe mijn vakantie was ofzo. Wat verwacht hij voor antwoord op die vraag:s
Ik had gister tot 15u redelijk gewerkt maar daarna niet meer ik was bek af last van mijn rug knallende kop pijn chagerijnig bah had het helemaal gehad.. ik heb ook gewoon helemaal geen zin meer in mijn werk:(..


En hoe is het nu met jou? Met je rug? Zit jij nu volledig thuis tot de bevalling? Of is dat nog afwachten?

Liefs
 
Hoi,

Vervelend als je zo moet gaan werken en dat hij dan ook nog iedere keer probeerde om met je uren te spelen.
Probeer er het beste van te maken.

Met mij gaat het redelijk vooral als ik me rustig houd.
Ik blijf wel in beweging maar lang staan gaat echt niet lang zitten ook niet,is e het vervelend...

Ik denk dat ik wel tot aan de bevalling thuis moet blijven,is misschien ook wel beter als ik me nu beter voel en dan weer aan het werk ga gaat het weer bergafwaarts en zit ik dan weer thuis.

Ik ben begin deze week met mijn schoonmoeder boodschappen gaan doen was blij dat ik een uur later thuis was,dat gaat echt niet meer,dus werken!!!!

Ik vind het wel vervelend,maar ja gezondheid gaat voor...

Groetjes Rian
 
Heyy

Het lang staan en lang zitten herken ik idd wel. Dan doet het bij mij ook zeer. Ik werk nu de middagen maar heb na 2 a 3 uur echt een hele zere rug. De afspraak was ook dat ik meerdere keren tussendoor pauze zou hebben al is het maar 5 minuten. Maar dat gebeurd dus niet..

Ik had vorige week ook zoiets van He.. het gaat weer beter met mn rug maar nu ik weer aan de gang ben gaat het weer slechter:(

Jullie gezondheid gaat zeker voor. En dat is belangrijker dan dat rotwerk.

Liefs
 
Terug
Bovenaan