@Renate

Hoi Renate,

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat? En met het huilen van Laurie... Ben je er al achter waardoor ze zo aan het huilen was?

Ik hoop dat het inmiddels beter gaat en dat jij je daardoor ook weer wat beter voelt!

Liefs
 
Hey meis

Het gaat goed hier. Haar ontevredenheid lag wel aan mijn borstvoeding. Door mijn borstontsteking en gebruik van tepelhoedje is mijn productie hard terug gelopen. We geven nu al ff ruim een week bv en fv om en om. Met bv komt ze alleen heel snel weer en soms wil ze na 2 kanten zelfs nog een fles van 60 tot 100ml..
Maar we zijn er iig achter waardoor ze zoveel huilde.
Ze is inmiddels een stuk tevredener en slaap vooral snachts heel goed. Waardoor ze toch overdag vrij veel wakker is maar dat geeft niet.
Krampjes hadden we met sab simplex aardig onder controle. Flesje was op en over gegaan op infacol (omdat dat wat makkelijker te verkrijgen is en goedkoper) helaas weer veel last van krampjes dus weer meer huilen. Dus weer sab simplex besteld en vandaag binnen gekregen. Hopen dat de krampjes snel weer minder worden.
Ik voel me iig een stuk beter! Slaap lekker en daardoor ook een veel gezelligere mama en partner!

Thanks voor je berichtje:)
 
Terug
Bovenaan