@Renate

Hoe gaat het nu met Laurie? En met jou?

Heb je wat aan de tips gehad, die er gekomen zijn na jouw vorige bericht?

Heb je misschien iemand ingeschakeld voor hulp?

Ik hoop dat het inmiddels (weer) wat beter gaat met jullie allebei! En dat je je eigen gevoel hebt gevolgd vwb de bv.

Liefs!
 
Ik zat ook aan je te denken Renate voel je niet schuldig als het teveel wordt de bv . Het is nl niet het aller belangrijkste ! Een moeder die er voor haar i is veeeeeeeel belangrijker meis .
Dus zorg voor jezelf .
 
Heyy

Het gaat ik kan ondanks dat ik heel stellig was vd week.. geen afscheid nemen vd bv.. geef het sochtends en savonds nog. Overdag de fles maar nog is ze niet tevreden.. Nog huilt ze veel en doet alleen maar powernaps.. Vanmiddag heeft ze wel wat langer geslapen..
De kinderarts van t cb is hier vorige week geweest om te helpen met bv maar laurie is zoo ongeduldig (slechte eigenschap van mij meegekregen).
Wat jij (StessC) in mijn bericht zei over verborgen reflux.. ze slikt/smakt idd veel en heeft de hele dag haar tong uit haar mond.. Ze spuugt niet echt.. afentoe een beetje. Ze boert wel na de voeding. Ze laat wel veel (harde) scheten. En poept meestal om de dag.. vandaag toevallig al 2x.
Misschien Johannesbroodpitmeel proberen?? Is dat hetzelfde als nutriton?
 
Terug
Bovenaan