renee 1

Hoi Renee heb jij soms meer ervaring met nieuwetijdskinderen , ik las namelijk dat je anouk adviseerde de handjes van de kleine op haar hoofd te laten leggen voor als ze hoofdpijn heeft


groetjes monique
 
Hoi Monique,

Ik heb geen ervaring met nieuwetijdskinderen. Ben er wel van overtuigd dat er meer en meer kinderen worden geboren die gevoeliger zijn, meer weten etc etc.
Ik vroeg dit aan Anouk omdat ze vertelde dat haar zoontje zijn handjes op haar hoofd doet als ze hoofdpijn heeft.  Haar zoontje weet  waarschijnlijk instinctief dat hij door de handjes op haar hoofd te leggen de pijn kan verlichten/weghalen.Was benieuwd of dit inderdaad helpt.

Groetjes Renée
 
Hoi Renee,

Wat je zegt klopt helemaal, deze kinderen weten en voelen veel meer dan dat wij kunnen bevestigen.
Ze zijn er om ons wat te laten leren, meer bij ons gevoel te blijven en niet te handelen met het doen.
Daarom zullen ze ook alles uit liefde doen ook al zal het niet altijd makkelijk gaan.
Problemen die zich voor doen bv het niet willen eten is ook een probleem wat deze kinderen bij zich draagt.
Ouders bewust laten worden door te handelen uit liefde en niet uit moet

groetjes moniqiue
 
Hallo meiden,