Hoi Irene!
Ja, bij de volgende forumdag ben ik er zeker weer bij, baalde wel dat ik niet de vorige keer kon komen in Alkmaar...Maar ja, ik meen me te herinneren dat dat zaterdag 19 september was...de zaterdag (avond) erna begonnen mijn weeen en zondag de 27e werd Luka geboren., was dus niet echt verstandig om meer te komen.Had veel last van mijn bekken de laatste zwangere weekjes, dus heb toen mijn rust genomen.Maar vond het wel een leuk idee een keertje zonder de kindjes.
Maar volgende keer weer 'ns met de kindjes, ben zo benieuwd naar iedereen!Monica en Kim zijn op kraamvisite geweest hier, dus heb Zoe en Isabelle weer eens gezien.Wat worden die kleintjes snel groot he!!!
Lenthe word zelfs af en toe een beetje bijdehand ha ha!!!Er zijn al een paar kerstballen gesneuveld hier en tot 2 maal toe lag 'n mooie kerststukje aan puin op de grod...
He, maar spannend!!!Denk je dat je zwanger bent of niet???Wel weer spannend he!Heerlijk hoor, straks misschien een broertje of zusje voor Myrthe!
Ik ben het juist voor mezelf aan het afsluiten.
Maar toch doet het me wel wat als mensen gekscherend zeggen 'En nu stoppen he ha ha!'Vind dat echt dom, het blijft toch een keuze van ons, alsof we verslaafd zijn aan kinderen...
Laat het maar weten of jullie kerstcadeautje in je buik zit ipv onder de boom hi hi!
Fijne dagen met je gezin!
Groetjes Roos.