@ reneke

A

Anoniem

Guest
He Reneke,

Ik las dat je maandag wordt geholpen. Ik had eerder de datum wel gehoord, maar weet niet of ik er nog zelf aan gedacht zou hebben
Maar bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het meevalt en dat je snel weer lekker naar je kleine meisje mag !!

Hou je taai he !!

Liefs, Sophie

Hallo Reneke,

Ik wil je ook veel sterkte wensen

groetjes lisette

heyhey

ook ik wil je even sterkte wensen
dat je maar snel weer mag opknappen he

liefs, do

Hoi meiden,

Dank je wel. Wat lief zeg!

Ik loop me inmiddels al aardig op te vreten haha. Zat van de week een advocatenserie te kijken. Daar was een chirurg ontdaan omdat zijn patient tijdens het verwijderen van zijn galblaas  via een kijkoperatie was overleden.... Heb ik weer!!!!! Gelijk stress natuurlijk. Terwijl dit normaal niet gebeurt hoor.

Heb wel nieuw pyama en joggingbroek gekocht, moet er wel een beetje jovel uitzien he hihi. Het is namelijk wel in het Bronovo zh (daar waas heel koninglijke familie heen gaat!!) Dus dan kan ik niet met mn pyama vol gaten rond lopen

Gelukkig is Myrthe al weleens wezen logeren, dus ik ben het al gewend een nachtje zonder haar te zijn. Dit is wat anders als ze besluiten me niet al dinsdag naar huis te laten gaan, maar een week houden! Dat idee vind ik zoooo erg. Zo lang van mn meisje en mannetje weg en ook voor Myrthe zelf. Ik ben 24 per dag  bij haar en dan ineens een hele week niet. Nee ik hoop echt dinsdag weer naar huis te kunnen.... (dan kan ik de 20e ook mee!)

Morgen ga ik als verassing met mijn vriend een nachtje naar een hotel. Dit stond al geboekt voor ik de operatie datum wist. Maar misschien maar goed ook. Want dan doe ik iets leuk en dan loop ik niet zo met mn ziel onder mn arm.
Myrthe is dan bij haar oma waar ze het altijd prima naar haar zin heeft. Zondag blijft ze daar waarschijnlijk ook slapen, aangezien ik maandag om 9.30u in het ziekenhuis moet zijn en we nog heel veel files tegenkomen voor we er zijn ( ik woon in Spijkenisse). Myrthe slaapt normaal tot 8u en na dr fles weer gelijk tot 10.30u dus vind het zo zielig om haar dr bedje uit te trekken. Dan kan ze beter bij mn moeder blijven, is voor haar wel rustiger.
Wel gaan we zondag dan naar haar toe en badderen haar enzo.
En dan moet papa het maandagnacht alleen rooien met haar. Nu slaapt ze deze week eindelijk weer door. Maar hij wordt nooit wakker van haar, dus dat vind ik wel eng.... De babyfoon gaat ook naast zijn bed haha!

Zo ff mn angsten kwijt. Op naar een leuk weekend en zodra ik thuis ben laat ik iets van me horen!

Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes.

Liefs Reneke

Hoi,

Zul je net zien in zo'n serie ja..wet van murphy..

Maar heel veel succes en sterkte ook van mij  MJ

hoi reneke,
denk niet dat je het nog leest voor morgen maar toch veel succes en duim voor je dat het mee gaat vallen.
Laat je weten hoe het gegaan is?
groetjes

hoihoi,

ik wou je ook nog even succes wensen en ik help je mee hopen dat je lekker snel weer bent opgeknapt, want je moet natuurlijk wel mee he de 20e hihi

sterkte
groetjes linda

Terug
Bovenaan