@ reneke

Hoihoi

Was ff benieuwd hoe het met Myrthe is met eten en het slapen op het kinderdagverblijf....

Met eten is het hier ook nog niet veel soeps, alleen vanavond wel want toen aten we pannekoeken hahaha.

Groetjes

Ik zat toevallig vandaag nog aan je te denken,een familielid van mij heeft kindje die ook vanaf haar geboorte verkouden is, continu benauwd en dus slecht slapen.
Hoe gaat het met je meisje?
Gr.Roos.

Hoi hoi,

Wat lief van jullie....

Slapen ging donderdag erg goed. Ik had afgesproken dat ze Myrthe anders nadat alle kinderen hadden geslapen op bed zouden leggen. Ze hadden eerst geprobeerd haar met alle kids op bed te leggen en dit keer ging het goed! Zo'n 1,5uur geslapen, heel netjes.

Eten is nog steeds weinig. Ja overdag blijft ze vragen om brood en fruit, maar er is een grens haha.
We laten haar maar met dat avondeten en hopen dat ze ooit weer lekker mee-eet. Vervelend vind ik het wel, maar we besteden er weinig aandacht aan.

Verkouden is nog steeds heel erg. Al paar weken zijn het alleen weer flinke groene bellen de hele dag door. Ze komt nu zelf om doekjes vragen omdat ze het vies vind.
Ik zit beetje met mn handen in het haar wat dat betreft. We zijn vorige week begonnen met chineese kruiden, die hebben wat langere tijd nodig om te werken. Hopelijk slaat dat aan.
Je gaat het ook merken in haar spraak. Ze slist en de M is moeilijk.
Zoutoplossing helpt soms niet meer, dan zit ze zo vol dat ze continu wakker wordt.
Ik geef die chineese kruiden nog een week en anders ga ik bij huisarts weer flink zeuren.

Gelukkig is het verder een zeer vrolijke dame die al als een echte meid flink kan giechelen.

@mammie-s grappig dat de pannenkoeken wel gegeten worden hihi. Dat is (samen met patatjes) het enige wat Myrthe echt niet lust hihi

@missmama, hoe is het met Lenthe, je andere meiden en Luca?

Liefs Irene

Reneke, wat fijn dat Myrthe in ieder geval een vrolijke giechelkont is, echt leuk!! Echt balen van haar verkoudheden........! Je wilt zo graag weten waar het vandaan komt hè??
Succes met alle groene bellen.....:-(

Lust Myrthe geen patatjes en geen pannekoeken????? Huh???? Hahaha wat grappig! Ik moet zeggen dat Indy ook de kipvingers of knakworst lekkerder vind dan de frietjes zelf.
Indy eet sinds een paar dagen weer goed gelukkig... vanavond zelf twee kopjes wortletjessoep (!) en bloemkoolstamp met vis. Zo fijn!
Wat fijn dat t slapen beter ging, nu maar hopen dat dat zo blijft! Ik hoop ook dat de chinese kruiden snel hun werk doen...

Groetjes

Hoi,

Myrthe heeft weer iets nieuws, ze deed thuis ook al paar dagen moeilijk met slapen.
Pas als ze dr voeten bevrijdt had uit dr slaapzak ging ze slapen.
Nu sinds gister slaapt ze zonder slaapzak. Heb vanmiddag maar dekbedje gekocht. We wilden wachten met afbouwen tot na de winter, aangezien ze in een heel koud en tochtig kamertje ligt. Maar als ze het zelf aangeeft, heb je niks te willen.

Heb gebeld over die chinese kruiden. Ze krijgt nu een krachtiger middel toegestuurd. De andere zijn waarschijnlijk te mild voor haar hardnekkige snottebellen. Hopelijk zijn die snel binnen.

Wat fij dat Indy weer eet. Zo lekker om te zien. Alles verder ook goed?

Liefs Irene

Nee helaas verder is het met Indy niet zo super. Ze heeft nu al bijna drie weken erge obstipatie. Het is elke dag een gevecht voor haar om zo'n enorme kei uit te poepen... Vreselijk!

Zijn al bij de osteophaat geweest (verwijzing vd huisarts) maar dat is nu n week geleden en ik zie geen echte verbetering.
We hebben echt ALLES geprobeerd, en volgen nu het advies vd osteo om geen donker brood maar juist wit te geven en kip en vis. Ik heb t idee dat t iets minder vast is maar het poepen is nog steeds een drama... zo zielig!!!!

Verder is Indy een model kind hahaha ze is zo super lief, wij zitten echt nog op onze roze wolk hihi
we genieten volop.
Ze slaapt ook sinds kort onder een dekbed maar nog wel met slaapzakje Wat fijn dat Myrthe nu wel beter slaapt. En ik hoop dat die kruiden werken! Wat een getrubbel he?

Liefs Savita

Terug
Bovenaan