RENEKE

Ik las in het topic leuke verhalen dat Myrthe BABY roept nou dat had ik met Milton .
Ze weten dus meer dan wij denken want ik was inderdaad zwanger van Shanice.
Het mooie ervan was ik had net mijn spiraal verwijderd we dachten leuk even klussen voor er weer een kleine kom dus niet gelijk raak en ik had ook bloedingen gehad .
Ik ging sporten heb gelijk ook urine naar de ha gebracht om te laten testen ik vertelde het tegen mijn moeder en die keek zo naar mij die is gek hihihi en mijn man dacht ook kan niet maar ik had zoiets beter zeker weten dan stomme dingen doen die niet goed zijn voor een baby.. En jou hoor ik kreeg de bevestiging dat het zo was van de assistente.
Meid ik hoop dat Myrthe gelijk heeft voor jullie hihihi ben benieuwd

groetjes lisette

Hahahaha, ja bizar he? Kinderen weten veel hoor.
We wachten nog netjes af. Afgelopen maand was mijn cyclus helemaal in de war door mijn schildklier. Als ik uitga van de cyclussen daarvoor dan had ik gister ongi moeten worden.
Maar zelf denk ik a.s. weekend, aangezien ik denk dat ik 2 weken geleden mijn eisprong in het weekend heb gehad. En je menstruatie is altijd 14 dagen na de eisprong. Dus we wachten nog ff af.
Maar ik laat het weten hoor als het zover is haha.

Alles goed verder? Met je peuterpuber? En vind Milton het leuk op school?

Liefs Irene

heb ff ingebroken in deze topic :p

ook ik hoop heel erg dat myrthe gelijk heeft :D
ben zo benieuwd.
menstruatie is trouwens niet altijd 14 dagen na je eisprong. bij mij niet in ieder geval.

hey meid, we blijven duimen voor je!!!

@ lis

wat bizar he!
ik zei t ook al tegen irene, dat kids meer weten dan wij hahaha. wat leuk te lezen dat jij dat echt heb mee gemaakt :D

nou, we duimen voor irene, dat myrthe gelijk heeft.

liefs, do

Hoi,
Ja kinderen weten alles, haha, mijn oudste wist ook beide keren te vertellen dat hij een broertje kreeg, al helemaal in het begin en ook van alle kennissen en familie had hij het altijd goed!
Grappig, ik ben benieuwd of myrthe gelijk heeft!
Gr MJ

Hallo

Het gaat goed met Shanice haar peuterpuberteit ze is nogal heftig (kattekopje). Maar ze praat al zo duidelijk en veel als ik ruzie heb gehad met haar zegt ze sorry mamma een paar keer achter elkaar en een dikke kus met knuffel hihih als ik dan zeg het is goed zegt ze ik ben blij hihih. Net toen we boodschappen gingen doen zei ik ik ga even de paraplu inklappen toen zei ze ik ga ook klappen iedereeen lachen die het hoorde. Op straat mamma autos shanice ook autorijden ik zeg moet je nog 16 jaar wachten en voor je rijbewijs gaan roept ze oepie.
Milton zit bij de machos en de coole boys op school hij is super populair maar dat was hij al van zijn geboorte nou Shanice ook er is iemand ook naar mij toe gekomen of ze fotos van mijn mooie kinderen mocht maken leuk he .Ik zeg tegen Milton hey de meiden vinden je leuk hij word altijd nageroepen door ze hij zegt nee he ik wil nog geen vriendin hihihi . Je merkt echt wel dat hij opeens zo groot aan het worden is in zijn dingen doen en denken.Nigeria was gisteren aan het voetballen hebben we allemaal naar gekeken natuurlijk en Milton was super enthousiast was ook een van de voetballers een mix jongen en ja dat vond hij helemaal geweldig hihih zeker toen zijn vader het vertelde .
Echt kids weten meer dan wij denken heel grappig is dat en bizar soms ik ga voor je duimen dat het raak is hihihi.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan