Heee Roos,
Is inderdaad ook een goed idee om alles op te schrijven. Ik hoor ook veel van andere buren, dus ja of alles ook waar is. Ik ga het zeker opschrijven.
Tja schoonfamilie. Toen ik Rob net leerde kennen had heel weinig zelfvertrouwen door zijn ouders (voornamelijk moeder) inmiddels weet hij wel beter. Ik ben ook heel blij dat we een uur rijden van haar vandaan wonen.
Mijn schoonouders zijn sinds 1,5 jaar uit elkaar. En dat maakt de drama er nog erger op. Zij heeft geen eigen mening en zal ook niet stappen ondernemen om scheiding definitief te maken, want (volgens haar) houdt haar leven dan op.
Ze blijft graag in slachtofferrol zitten, heel vermoeiend. Rot voor zwager dat hij met gezin 5 min bij haar vandaan woont, maar ik ben wat blij daar niet te wonen.
Ook mijn vriend kan heel goed met mn ma overweg en (plaagfamilie die we zijn) ze komt altijd voor hem op haha.
Ik weet dat ik het naast me moet leggen, maar soms kan ik dat gewoon niet.
Nou heb ik al een en ander tegen haar gezegd, maar echt helpen doet het nog niet. Ook ik laat het aan hem over wat hij wil qua contact. Alleen ik bel niet vaak meer hoor, alleen als het echt niet anders kan. En als ik zie dat zij belt laat ik hem opnemen haha.
Verder zijn wij bezig voor 2e kindje. En ik weet dat we nog niet super lang bezig zijn en dat ik geduld moet hebben. Maar ik werd ongi en goeie vriendin kwam (2e maand bezig) vertellen dat ze zwanger is. Dat hakte er meer in dan ik vermoedde.
Ik ken inmiddels 6 meiden die zwanger zijn en 1 net bevallen. Ik weet dat ik rustig moet wachten, maar ik wil ook graag weer.
En zo zeker ik was toendertijd met zwangerschap van Myrthe dat ik snel zwanger zou zijn, zo onzeker ben ik. Heeft ook met mijn trage schildklier te maken. Die erg aan het rommelen is. Ben ook erg moe de laatste paar weken. En Myrthe die ineens vroeg wakker is (van 9.00 ineens 7.00u) en vaak last van nachtmerries werkt ook niet mee.
Je darmen zijn o zo vervelend. Ik heb gevoelige darmen (ook door schildklier) en weet hoe pijnlijk dat al kan zijn, laat staat hoeveel last jij kan hebben. Wel heel fijn dat je man dan extra inspringt. Klinkt als een super lieve man!
En vlechtjes maken? Manlief weet nog net een speld in haar haren te krijgen, dus nee vlecht zie ik hem niet doen hahahahahahahaha.
En Lukas alweer 5 maanden, gaat zo snel he. Al groente en fruit hapjes? Of wacht je nog een maandje?
Doe rustig aan meis en denk aan jezelf (wat je ook doet als ik zo lees)
@ Mj, geef niet hoor dat je inbreekt, altijd goed