@ reneke

hee irene

hoeist nu met je meisje?
zijn de waterpokken inmiddels al wat minder?

ik hoop dat karlijn nog een half jaar wacht met ze te krijgen ivm floortje

liefs maurilla

hoi hoi...ja,je houd ze niet tegen..lijkt wel of er echt een hoop kindjes zijn met de waterpokken..Nicky en kay hebben ze ook gehad..eind december begin januari...kay was net 2 weken.liefs,karin

hoi hoi...ja,je houd ze niet tegen..lijkt wel of er echt een hoop kindjes zijn met de waterpokken..Nicky en kay hebben ze ook gehad..eind december begin januari...kay was net 2 weken.liefs,karin

hoihoi

ben net op t cb geweest met floor en kreeg daar te horen dat er een epinemie ofzoiets is uitgebroken wat betreft de waterpokken
dus waarschijnlijk ontkomen wij er ook niet aan hahaha

Hoi hoi,

Nou het was een láááng weekend hihi.
Inmiddels zijn de blaasjes opgedroogd en is de koorts weg. Ze kan weer spelen en dansen, ook al eet ze nog steeds slechter dan normaal.
Ze kan ineens instorten en hangen bij mama, en ze slaapt nog veel (vanmorgen 9.45u!)
Maar je merkt duidelijk dat ze aan de betere hand is gelukkig. Al 2 nachten weer doorgeslapen :)
Kan mama ook weer bijslapen hihi.
Ik wilde graag haar luier uithouden zodat de blaasjes bij haar schaamlippen ook konden drogen, maar dan ging ze iedere keer huilen. Wat blijkt? Ze schrikt iedere keer weer als ze het ziet (tja dr gezichtje ziet ze niet veel en de rest is bedekt door pyama)
Vanavond in spiegel kijken was ook huilen, arme meid. Dus nog paar dagen en dan hebben we het gehad.
Lief dat je ernaar vroeg.

Liefs een toch nog vermoeide Irene

Hoi Irene,

Wat sneu voor Myrthe dat ze steeds zo schrikt als ze de vlekjes ziet.
Wel lekker dat de blaasjes nu zijn ingedroogd en weer lekker kan spelen en goed slaapt.
Ik zei het vorige week al aan de telefoon: het is dat we zo ver weg woonden, anders had ik je graag geholpen.
Je weet dat je mij altijd mag bellen (ook 's nachts), ik hoop dat je daar ook aan denkt als je het even niet meer ziet zitten.

Liefs en dikke kussen Monica

Vervelend hoor. Milton is toen ook zo ziek geweest maar mijn man helemaal dat was gewoon eng. Hij moest de koorts onderdrukken met paracetamol en heeft nog wat gehad van medicijnen. Hij had toen zelfs praktijkexamen en dat heeft hij toen nog gedaan ook ondanks dat hij zo ziek was..
Hier gaan ze ook al huilen als een wondje zien dat is dan waarschijnlijk gewoon een schrikreactie.
Milton heeft nog wel littekens van de waterpokken.Shanice heeft toen maar een klein beetje gehad die was niet ziek.
Ik hoop voor je dat ze snel weer helemaal de oude is.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan