Rennen naar het toilet......????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik hoop dat er iemand is die mij de volgende vraag die de hele tijd al door mijn hoofd spookt.  Mijn HA heeft  gisteren gezegd dat dat ik waarschijnlijk een afgebroken zwangrschap heb omdat ik wel de  symptomen van een zwangerschap heb maar niet pos. test. (nod 16 dagen en  ben bezig voor een tweede kind)

Ik  denk de hele tijd als de zwangerschap is afgebroken waarom moet ik dan nog de hele tijd zoveel naar het toilet. Dat gebeurd toch alleen als er plek gemaakt moet worden voor de uitbreiding van de baarmoeder? Weet iemand dit?

Heeelllluuuppp
nathalie

Tja, wat bedoelt hij met een afgebroken zwangerschap. Zolang de vrucht niet is afgestoten, zou je dan toch positief moeten testen?

Ik heb zelf een missed abortion gehad. Vrucht was nooit gaan groeien en het was dus bij 5 weken al mis. We kwamen er pas bij 11 weken achter en ik had alle kwaaltjes uit het boekje. Je lijf is dan namelijk wel gewoon zwanger en maakt rustig vruchtwater aan.
Maar goed de test was wel positief. En bij jou niet, dus dat is dan raar....

Afwachten dus.
Sterkte ermee

Nina

Hoi Nathalie,

Balen voor je dat je niet zwanger bent. Het schijnt dat je vlak voor je ongi ook vaak moet plassen en als ik erg zenuwachtig ben moet ik ook vaak plassen, dus misschien heeft er dat wel mee te maken. Probeer er niet te erg op te letten, al weet ik dat het heel moeilijk is. Ik heb vorige maand ook zoveel gevoeld dat ik echt niet kon geloven dat ik niet zwanger was. Heb het nu een beetje losgelaten en voel nu bijna niks (behalve hele gevoelige borsten). Ben inmiddels weer 2 dagen overtijd maar ga echt nog niet testen, langste cyclus was 35 dagen dus dan heb ik nog 5 dagen te gaan...

Succes meid, groetjes Jetje

hallo dames,

Het is gewoon zo dat ik nu het liefst meteen ongi wordt zodat ik en mijn man verder kunnen. Ongi zou teminste definitief nee zijn. Mijn lichaam verteld me nog steeds een ander verhaal. Dus mijn ratio en emotio botsen.

Vanacht voor het eerst weer een keer goed geslapen en net als bij mijn eerste over de baby gedroomd. Mijn lichaam verraad me op het ogenblik maar  mijn gevoel zegt vertrouwd je intuitie. En dan ben ik iemand die goed naar haar intuitie luistert.

Bedankt voor jullie reacties want dat houd me met de benen op de grond.

liefs nathalie

Terug
Bovenaan