rennie bij zuurbranden

Ja die mag je gewoon gebruiken. Je moet wel ff de bijsluiter lezen.
Bij mij werken ze niet altijd soms dan blijf ik maagzuur houden.
Bij de Apotheek hebben ze veel meer merken dus als het niet werkt zou je er ff heen moeten.

Succes Amber 35.3

Hoi,
Rennie mag wel  maar doe het niet!!!!
Er zit pepermunt in en dat maakt je maagzuur op de lange duur alleen maar erger. Ik heb antagel bij de apotheek gehaald en dat werkt veel beter!!! Gebruik het nu hooguit een keer op een dag terwijl ik rennies bleef eten. Je hebt ook nog andere middeltjes als gaviscon en maalox dit mag ook allemaal. Ik raadt je aan om naar de apotheek te gaan en het even te vragen. Je mag het iig gebruiken tijdens de zwangerschap, ik heb het in overleg met mijn vk gedaan.
Succes,
Mar

He hallo,
Ik had ook erge last van zuurbranden en ik heb Maalox gehad van de drogist. Dat hielp prima! Vanille vla trouwens ook, bovendien is dat ook nog lekker. Ik kon wel een pak acher elkaar op!.
Groet,
Annemiek 36w

Hoi,
Ik zweer bij vloeibare rennies. Hielp binnen 5 minuten al en dan bleef het zuur minstens twee uur weg. Aangezien ik laat in de avond het zuur kreeg, kon ik dankzij rennies goed in slaap komen.

Tja, ik zou zeggen...probeer wat dingetjes uit.

Groetjes Suzanne

Hi allemaal,

Ik heb toevallig vanochtend mijn verloskundige hierover gebeld. De laatste heb ik ook ontzettend last van brandend maagzuur. Ik vroeg haar of ik RENNIE mocht innemen.
Als zwangere vrouw mag je RENNIE nemen....maar zij raadde me dit toch af.
Ze adviseerde mij om na elke maaltijd en voor het slapen gaan  vannille vla te eten. Bij mijn volgende afspraak met haar zal ze een recept voor een drankje uitschrijven.

In mijn pauze heb ik een pak vla gehaald....eerlijk waar dame, ik had er gelijk baat bij.

Groeten,
Nomidia

Hai,
Ik zweer bij rennie. Ik heb zowel bij mijn vorige zwangerschap als nu last van zuurbranden en rennie werkt daar goed tegen. Alle huismiddeltjes zoals vanilie vla hebben bij mij echt geen effect. Rennie is tijdens mijn vorige zwangerschap door de verloskundigge aangeraden ze was net van een congress terug waar ook besproken was dat rennie geen kwaad kon. De verloskundigge is echt zo'n oudje in haar vak en vertelde toen ook dat er steeds wisseld bericht over was geweest maar dat uit onderzoek toch echt gebleken had dat het geen kwaad kon.
Ik gebruik ze niet elke dag en vaak is 1  dan ook  genoeg. Maar al zou ik vaker last hebben zou ik gewoon vaker rennie gebruiken.
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan