Rennie

Ik heb soms enorme last van brandend maagzuur. Ik drink geen koffie (lust ik nu niet meer), eet zo mager mogelijk en drink geen koolzuurhoudende dranken. Weet een van jullie of ik wel gewoon Rennie mag gebruiken? Het lijkt echt af en toe of mijn maag en slokdarm in de brand staan.
 
Je mag gewoon rennie nemen, heb al heel wat doosjes weggewerkt de afgelopen maanden.
Gekke tip misschien maar cola wil nog weleens helpen tegen brandend maagzuur, kan je ff een flinke boer laten en dat lucht op, sorry maar het is wel fijn. 1 nadeel, het kan ook averrechts werken. Een beker melk of een paar lepels vla werkt ook goed!
En rennie's dus....het is heel vervelend, bij mij werd het minder toen de baby was ingedaald. Maar nog wel eens last.

groetjes kirsten
38w4d
 
Hoi,
Ik heb ook regelmatig last van brandend maagzuur en heb de verloskundige gevraagd wat je mag gebruiken. Zij vertelde mij dat je gewoon iets tegen brandend maagzuur kan gebruiken, maar dat het beter is om een vloeibare vorm te gebruiken. Ik heb nu zelf graviscon suspensie anijs. Het helpt mij goed.
Birgit
 
Hallo!

Bij heeft Antagel heel erg goed geholpen tegen brandend maagzuur. Bij mijn eerste zwangerschap had ik hier ook erg veel last van! En het zal ook deze keer nog wel weer komen.
Deze antagel kocht ik altijd bij de apotheek. Werkte bij mij echt super. Een hapje vanelli vla voor het naar bed gaan, waarvan ze ook wel zeggen dat het werkt, hielp mij absoluut niet.
Ook had ik altijd wel rennies bij mij. Voor als ik ergens was en ik kreeg last. Altijd handig.
Zeg, succes!

Groetjes Carla

 
hoi,

Ik heb de verloskundige daarstraks aan de telefoon gehad omdat ik ook last van mijn maagzuur heb. Zij zei dat ik beter geen rennie kon gebruiken maar melk of yoghurt dat helpt de boel neutraliseren. Ik voel me nu te beroerd maar ga straks nog even naar de winkel om het te gaan halen.Misschien werkt het ook voor jouw.

succes
 
Hoi,

Mijn apotheek en arts heeft Rennie afgeraden, zeker in grotere hoeveelheden.
Wat bij mij erg helpt is 2 slokken Regla PH. Onwijs goed spul.
Je voelt het gelijk wegzakken.

Cola helpt bij mij averechts. Een flinke boer daarmee brand m'n keel helemaal weg (qua gevoel dan). Melk werkt ook niet echt. Verzacht een klein beetje, maar niet onwijs.

Succes ermee,
Miranda
26,6 wkn.
 

Hoi hoi

Zelf heb ik het niet zo op Rennies, niet omdat ze misschien niet zouden helpen, een ander kan er veel baadt bij hebben, maar dat is meer persoonlijk.
Ik heb er veel last van gehad en nu ik overtijd ben, heb ik er ook weer last van.
Ik kreeg de tip van de vk om gele vla te eten en dat helpt, ook de Regla Ph schijnt het goed te doen, ik heb een recept gekregen maar nog niet opgehaald, moet dat zeker nog doen maar hoor er veel goede reacties over!

succes!

Liefs sarah 40w1d zwanger van 1e kindje
 
Hoi,
Ik heb met mijn vorige zwangerschap er ook vreselijk veel last van gehad en toen was Gaviscon voor mij echt super spul!
Nu begint het ook wee wat te komen en neem ik voor het naar bed gaan weer een beetje gaviscon en heb ik er de hele nacht geen last van.
Groetjes Franca
 
Terug
Bovenaan