Renske bijna 8 weken alweer...

Ja het gaat echt hard heh?
En dat zeg ik dan als maart moeder, er zitten hier natuurlijk al veel moeders van wie de baby al veel meer doet en kan dan Renske.
Maar toch ben ik erg trots op haar, en geniet nog elke dag van de vele lachjes die ze ons geeft.
Ze heeft vandaag de eerste 2 prikjes gehad, nou het is echt een flinke meid want ze heeft  amper gehuilt, alleen even toen ze het prikje voelde, maar toen ik haar aankleedde lachtte ze alweer naar me.

En hier toch nog even showen hoor:

Groetjes van Mieke
mama van Bryan 16,5mnd en Renske bijna 8wk

Hallo Mede Maart Mama,

Wat een moppie, en wat fijn dat ze weinig last heeft gehad van de prikjes!
Het gaat inderdaad super snel hoor, Kyara is vandaag 7 weekjes (de prikjes komen  volgende week.......) en ook ik vind het super snel gaan. Nog maar 5 weken en dan moet ik alweer werken. Ik heb altijd gedacht dat ik blij zou zijn als ik weer mocht werken, maar ik geniet op dit moment ZOOOOO ontzettend van die kleine......dat ik er nog niet eens over na wil denken
Veel plezier allemaal met jullie kleine spruitjes,

Groetjes,
Nymue

Leuk he?!!
Yanick is vandaag precies 8 weken. De meeste mensen vinden hem nog een kleintje terwijl ik hem al heel groot vind! Vergeleken met de eerste 4 weken is hij al zo veranderd. Hij kan al zo veel meer en is echt al een flink stuk gegroeid. Elke dag genieten, heerlijk.  

Leuk he, als ze weer wat groter worden. Ze worden zo steeds meer hun eigen persoontje. Die van mij is alweer 15 weken (gaat hard) en ik moet zeggen dat je iedere week verandering ziet. Ik kan er zo van genieten!

Groetjes Ilona

Ze blijven toch allemaal mooi he...Naomi is nu   6,5 week en ik ben over 2 weken aan de beurt voor de prikjes (nou ja naomi dan) maar ik weet nog vande oudste dat ik het niet zo erg vond dus...maak me  geen zorgen

yvonne

Jammer alleen van die rooie ogen heh? maar ik krijg de camera zelf niet goed ingesteld, weer ff aan mannetje vragen die er meer verstand van heeft...

Bedankt voor jullie reacties en ik vind jullie babies ook errug leuk allemaal!

Groetjes Mieke
mama van Bryan 16,5mnd en Renske 8weken

Zoals ik in de andere al zei wat een ongelooflijk mooi moppie is ze toch gaaf die onderste foto hahaha ene die rode oogjes weg halen met fotoshop werkt als een tierelier maar zo is ze ook een kanjer hoor;-)

Groetjes mamavanTimo en Renzo

Terug
Bovenaan