@Renske87

Hey meid,

Ik had van jou wel een topic verwacht....alles goed gegaan met de echo??
Ik hoop dat je ook een mooi knipperlichtje hebt mogen zien!

Laat je iets weten? Ben nieuwsgierig!

Hoi,

Sorry voor late bericht maar had gelijk daarna late dienst dus was pas heel laat thuis.

Nou gisteren bij de verloskundige was er helaas nog niet zo heel veel te zien. alleen de vruchtzak en dooier, dus ben toch wat korter zwanger als ze dachten. op dit termijn kan 4 dagen een heel groot verschil zijn. Dus moeten we toch wachten tot de 31ste voor dat we meer weten.

Wat ze zag, zag er verder wel goed uit maar er kan nog van alles gebeuren.

dus nog even in spanning wachten tot de 31ste.

liefs

He wat jammer zeg dat je niet zoveel wijzer bent geworden.... Wat schat ze nu in dan?

Moet zeggen dat het ook heel sterk afhankelijk is van welke aparatuur er gebruikt word...

Bij de zwangerschap van mn zoontje ook vroege echo gehad (met 7w4d. nu was het dan 7w1d )

maar het verschil in scherpte is echt heel erg groot.... In het ziekenhuis hebben ze gewoon betere apparatuur... en kunnen ze alles scherper in beeld brengen. Gelukkig was ondanks de vaagheid bij mij dan wel hartactiviteit te zien... maar de foto die we meegekregen hebben kun je helemaal niks van maken... tis omdat we de echo gezien hebben en dus weten op welke plek het vruchtje zit... maar een buitenstaander maakt hier echt geen kindje van hahaha.... (mooie foto's krijgen we later wel, das helemaal niet belangrijk maar was toch een leuke bijkomstigheid geweest.)

Hoop echt voor je dat je de 31e ook een mooi knipperlichtje mag gaan zien!

Ik kneep hem wel even....-:) maar je kunt ook gewoon werken zijn natuurlijk-:)

Ik ben het helemaal met 2ewonder eens, er zit zoveel verschil in!
Ik hoop van harte dat je 31 mei een mooi knipperlichtje ziet en dat de bloeding die je hebt gehad gewoon van een bloedvaatje is geweest!

Houd je ons op de hoogte?

Dankjewel voor jullie berichtje..

ik hoop het ook dat we dan wel wat zien. blijf het toch spannend vinden.

ik hou jullie op de hoogte.

bij jullie nog alles goed?

xx

Hoi
Ja we gaan gewoon duimen, duimen, duimen voor je!

Hier alles nog goed. Zere, grotere (.)(.) en meer moe dan normaal, dus voorlopig nog goed.
Nog een kleine twee weken tot aan de echo...
Ontzettend spannend!

We houden elkaar op de hoogte!

Terug
Bovenaan