Reserveknuffel

A

Anoniem

Guest
Vanavond even internet afgespeurd naar een reserveknuffel voor Ivar, via Marktplaats nagenoeg dezelfde tegengekomen. Ben errug benieuwd of ik m ga krijgen!

Hebben jullie al reserves of zijn jullie niet zo panisch als ie kwijt zou raken?

Groetjes Jenneke

Wij hebben hier 4 dezelfde....
Hij had eerst 1 knuf en dacht ik koop er 1 bij, zodat ik kan afwisselen en gewoon die knuf kan wassen. Maar ja hij zag dus meteen die knuf en liet niet meer los, sinds die tijd slaapt hij met 2 knuffies. Ik heb er dus 2 reserve.

We hebben hier een belachelijk ritueel, maar wel de enige zonder strijd. Om de week gaat er 1 knuf mee onder de douche en wassen hem samen, dan hangen we hem samen op de drooglijn  Hij pakt zelf de schone (3de) knuf uit de kast en gaat ermee naar bed.
En zo gaat het steeds, zodat alle knufs gewoon gewassen kunnen worden.
Als ik er 1 omruil, zonder dat hij erbij is, gaat hij als hij in zn kamer komt toch op zoek naar de 'vieze' knuf.
Dan maar het belachelijke ritueel......

Ik heb er twee. Als ik z'n bed verschoon gaat z'n poppetje mee de was in en krijgt hij die andere. Zo ruiken ze altijd naar wasmiddel! Hij heeft het denk ik niet eens door dat ik 'm wissel.
Eerst vond ik het onzin, tot ik het poppetje ergens had laten liggen. De dag daarna heb ik meteen een tweede exemplaar erbij gehaald. (gekregen van de verloskundigen-praktijk zoooo aardig!)
Liefs Nelleke

Heb al een reactie gehad via Marktplaats, yes!

@Phira: ik heb ook een poppetje gekregen bij de verloskundige, Ivar vindt er niks aan, heb jij misschien interesse? (als het dezelfde is natuurlijk)

heb je een foto? anders maak ik er 1

Groetjes Jenneke

Nee, heb er geen fototje van. Maar ik heb er toch al twee. Dus is denk ik wel genoeg. HEt is een aqua-blauwe.

Mmm die van ons ook
Mocht je ooit nog 1 kwijtraken ofzo, mag je m zo hebben (als ik m dan nog heb, duh...)
Hihi

Groetjes Jenneke

Ik heb voor Julian een extra knuffel besteld bij de fabrikant, ze waren al uit de collectie en gelukkig lag er bij Difrax nog 1 exemplaar! Deze ligt nu op de creche trouwens, dus eigenlijk mag hij er gewoon geen kwijtraken.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Annique heeft nog niet echt een vaste knuffel
ze heeft een konijntje die ze wel altijd gebruikt bij het slapen, maar ik vergeet m ook vaak in haar bed te leggen en dan pakt ze ook gerust een andere knuffel
op de creche heeft ze het knufhondje/lapje die in de menzis kraamdoos zat?
dus als iemand die over heeft misschien ?? voor reserve? voor annique haha zou dat wel leuk zijn, op de creche gebruikt ze die wel vast namelijk en heeft ze die echt nodig met het inslapen.
maar voor de rest valt t nog wel mee...
groetjes sandra

Terug
Bovenaan