respeckt

Dag meiden,ik wou even kwijt,dat ik heel erg veel respeckt voor jullie heb!!!ik ben zelf bijna in ronde 10,moet de 24e okt [morgen ongi worden]en heb last van me rug en buik dus denk dat het er weer aan zit te komen.me vriend en ik hebben dit jaar niet echt mazzel gehad.ik ben in jan gestopt dit jaar,en me vriend is 2x geopereerd aan een abcess,[bij ze kont]en ik 1x aug dit jaar,we hebben in feb tot juni niet echt wat kunnen doen.dus ik heb nog niks te klagen,kwa van wat duurt het lang voor dat ik zwanger ben,maar zoals ik hier veel lees,en zie hoe lang sommige bezig zijn,heb ik zo veel respeckt voor jullie,ik ben nog niet zo heel lang bezig en heb het soms zelfs moelijk,hoe zullen jullie je soms wel niet voelen.ik wou dit even zeggen,en hoop dat jullie allemaal gauw zwanger raken.gr manuela

ach mens rot op wij hebben wel wat beters te doen dan jou zielige verhaaltje te lezen zo zielig ben jij niet hoor wij weten dat we nooit kinderen kunnen krijgen zonder medische
hulp dus rot op jij!!!!!!!!

nou sorry als ik je pijn gedaan hebt hoor,zo bedoelde ik het helemaal niet.ik vindt het heel erg voor mensen die alleen via medische hulp een kind kunnen krijgen.

Nou zeg anoniem kan het nog botter?
Ook al is anoniem hier nog maar bij ronde 10, haar hart-onder-de-riem-steker is goed bedoeld en hoef je niet meteen de grond in te trappen.

Manuela, waarschijnlijk krijg je op het forum 'zwanger worden' meer positievere respons....suc6!

groetjes, Suus

Ja ja Manuela jij bedoeld alles zo goed voor een ander. Je geeft zelf maar al te graag commentaar als iemand een mening of tip geeft aan iemand die een bericht achter laat op het forum.Respect is dus erg ver te zoeken bij jou.Jij mag alles maar uiten en een ander niet. Lekker egoistisch vind je niet?.

Terug
Bovenaan