Respect maar ook een vraagje

Hallo allemaal, Ik hoop dat het met jullie (en jullie zwangerschap) goed gaat. Ik wil even kwijt dat ik resepect heb voor al die hoogzwangeren met dit weer! Ik ben 9 weken en heb er al mega last van!

Vraagje: Verschillen de zwangerschapskwaaltjes bij jullie ook per dag? De ene dag ben je super moe, missleijk en het goevoel alsof je borsten op klappen staan en de andere dag heb je bijna nergens last van. Is dat normaal? En hebben jullie ook van die pijn scheuten als je niest?
Groetjes, Ikke42
 
Haha ja mijn vriendin is hoogzwanger... arme meid hahaha. Ikzelf ben ruim 17 weken en vind het ook helemaal niets. Was gister bijna flauwgevallen, bleuhhh.
Maar dat de kwaaltjes komen en gaan is heel normaal hoor. En voor de rest moet je met dit weer gewoon lekker rustig aan doen en niks overhaasten.

Geniet van je zwangerschap en hopelijk koelt het snel beetje af.

Liefs Reneke
 
Hoi,

komt me bekend voor hoor, de ene dag heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aan kan, de volgende dag heb ik nergens zin in, wil ik alleen maar in bed liggen.

Die steken die je voelt zijn je banden, ik voel ze ook als ik bijvoorbeeld te snel opsta.

Groetjes Danielle
 
dank je! ben nu 37 weken en3 dagen en naar buiten gaan dat doe ik zeer weinig;-)

De zwangerschapskwaaltjes wisselen idd per dag je kan er geen pijl op trekken zeg maar. en met dat niezen tja dat zijn echt je banden hoor hoort er allemaal bij;-)

Groetjes Margretha
 
Hi, hier niet hoogzwanger, maar wel 29 weken.... Pffff niks meer doen met dit weer is het beste... Ook als je er last van hebt als je minder dan 20 weken bent hoor ;)

Kwaaltjes verschillen van dag tot dag.... over het algemeen heb ik er geen.... maar nu in die hitte zwelt alles wel op joa....

Succes aan alle mama's
 
Hier ook hoogzwanger (40+1) en de warmte wel een beetje beu. Ik zie er vooral tegenop om in deze hitte te bevallen en in het kraambed te liggen. Maar voor het kindje schijnt het niet zo uit te maken, die hoeft dan iig. geen kruik.

Ik blijf idd. ook binnen tot een uur of 18.

Ik had ook wisselende kwalen, vooral wat energie betreft en een lage bloeddruk en HB. Verder mag ik in mijn handjes knijpen: nauwelijks misselijk geweest en niet opgezwollen nu. Mijn bekken was wel heel erg, maar de laatste weken weer minder gelukkig, waarschijnlijk geeft het ingedaalde hoofdje meer stabiliteit.

gr.
Wenser





 
Ik ben nu 8 weken zwanger.
Van de warmte heb ik niet meer last dan normaal, maar ik heb wel veel last van kwaaltjes.
Vooral misselijkheid vind ik erg vervelend, maar ik geef niet over. Verder heb ik regellmatig hoofdpijn en maagzuur en ben sneller moe.
Ik doe gewoon lekker rustig aan en ben nu voor 2 weken gestopt met werken.
Ik werk in de kinderopvang en kan het op dit moment niet zo'n verantwoordelijke baan aan.
 
Terug
Bovenaan