Respect voor alleenstaande moeders!!

Hey allen,

Mijn man is chauffeur, en zo aan het eind van het jaar begint de bollentijd, wat betekend dat hij weer nachten weg zal gaan zijn...

Vandaag de eerste. Nou ik moet zeggen: het valt me zwaar! Het valt me zwaar om 's avonds niet te kunnen zeggen, hier neem jij Floor dan kan ik even "koken/wassen/rekeningen betalen/douchen/rustig kolven/etc" Ik was blij dat ik gister een ovenschotel had gemaakt, want daar kon ik nu ook nog van eten. Ik hoefde dus nog niet eens te koken.

Ben helemaal gesloopt!!!

Heb echt respect gekregen voor de mama's onder ons die het alleen moeten doen. Ik wist wel dat het zwaarder was, maar als ik alleen een nachtje al zwaar vind! En dan kan ik verder alles nog delen. Kan hem bellen en mijn frustratie wegpraten. En bij belangijke zaken is hij ook bereikbaar... Pfff... Hoop dat ik nooit in de situatie zal komen dat ik alleen staande moeder wordt...

(en nu ga ik naar bed: Floor slaapt en ik ben kapot!)

Liefs,

T

Haha, ik ben het er helemaal mee eens!

Als ik s avonds alleen 2 kindjes in bad moet doen (de eerste begint standaard te huilen als hij/zij moet wachten op de ander) en daarna nog twee flessen moet geven omdat mijn man aan het werk is, ben ik blij dat ze op bed liggen. Helaas begint dan het gehuil om een uitgevallen speen...ik heb geteld, in een uur loop ik gemiddeld 6x naar boven! Wel goed voor mn spieren!

Ik ben blij dat ik het niet altijd alleen hoef te doen! Heel veel respect dus!

Hoi,

Ik ben het er ook helemaal mee eens, hoe zo'n klein wezentje 2 volwassen mensen volledig uit kan putten... en dan hebben wij het echt getroffen met een lief, tevreden mannetje dat goed drinkt en goed slaapt. Maar vannacht, als hij dan om de 3 uur komt, een nat pak heeft, na de schone luier hem direct weer volpoept, hij vervolgens begint te plassen zodra zijn boontje met de koude lucht in aanraking komt en de boel weer nat is... zucht... dan kijken mijn man en ik elkaar ook aan van: help, vonden we dit leuk?

Maar ja, als hij volledig uitgeteld en tevreden na zijn voeding in mijn armen in slaap valt, ach, dan ben ik dat allemaal al snel weer vergeten!

Wij gaan meestal wel na zijn laatste avondvoeding, rond 22.00/23.00 uur direct naar bed. Of zelfs eerder en dat we hem in bed nog even voeden als hij wakker wordt. Dus dan staan we echt in de startblokken om te gaan slapen, hahaha... pakken wat je pakken kan!

Idd zeg.... RESPECT! Ook voor jouw truckerbabe!!!

Het is niet makkelijk alles alleen te moeten doen als je mannetje weg is voor zijn werk!

Ik vind het ook al slopend hoor, en dan hoef ik maar 1 keer per nacht op (half 4).

Mijn vriend doet de laatste fles rond 23.00 en ik lig dan al languit te pitten. Kan me voorstellen dat je niet overal aan toekomt hoor.

Iedere vrije tijd denk je.... ff bijslapen of gewoon even lekker tijd voor jezelf.... zonder aan al die verplichtingen te denken.

LIEFS en een knuff...

je doet het geweldig!!!!

Pfff...kan er over mee praten,heb mn 3 jarige dochter tot ze 8 mnd oud was alleen opgevoed.toen kwam ik mn huidige man tegen die meteen een papa voor dr was(geen contact meer met ex)maar werd soms echt gek.mn dochter was ook geen makkelijke baby(huilerig en onrustig)ben toen een keer paar nachtjes naar mn ouders geweest,nu waardeer ik het des te meer dat ik s avonds Kyandro aan mn man kan geven en ik uitgebreid kan douchen is maar een voorbeeldje maar toch...is echt heftig hoor.ik heb steeds meer bewondering voor mn zus die heel de week de zorg voor 5 kids hebt(man is door de week varen)ze hebben er wel zelf voor gekozen maar toch je moet het maar kunnen.zou niks voor mij zijn.ben al helemaal blij als mn man na een dag werken thuis komt.
liefs jootje

Terug
Bovenaan