Nou dames dat was even schrikken. Ik hoor niet thuis op dit forum, en dat is me nu echt duidelijk. Ik heb op het zwangerzijn forum begrepen dat we het beste hier kunnen kijken of we iemand konden helpen of adviseren. Dus dat doe ik, maar ik lees alleen maar bagger over het zwangerforum. Mooi is dat . Ik wil serieus mijn (echt wel aanwezige ) irritatie opzij zetten om hier antwoord te geven op vragen van onzekere bijna zwangeren, en dan word ik (nee wij) uitgescholden.. Nee daar maak je vrienden mee. WEDERZIJDS respect is het enige dat werkt. Dus niet je vragen op het zwanger zijn forum zetten en dan hier zeggen dat we arrogante wijven zijn. Ik wil best helpen, maar ik ga me niet verontschuldigen voor het feit dat ik al zwanger ben. Ik heb net een hele pagina klachten gelezen, en alles is even triest. Dit zal ook wel weer goed ontvangen worden, want ik krijg de indruk dat wij nu de dupe zijn van de frustratie van een paar (wij=zwanger en bijnazwanger) individuen. Maar ik heb dus goed begrepen dat ik hier eigenlijk niet welkom ben.
Veel succes dan maar aan al die genen die niet haatdragend zijn.
Muty (nee niet anoniem ,je vind me ook op het oktoberforum als je mij persoonlijk wilt benaderen.)
Veel succes dan maar aan al die genen die niet haatdragend zijn.
Muty (nee niet anoniem ,je vind me ook op het oktoberforum als je mij persoonlijk wilt benaderen.)