respect

Hallo lieve meisjes,

mijn grootmoeder zei altijd:"als je niets zinnigs te zeggen hebt, hou dan je kanis"(dat zei ze overigens nooit tegen mij.
We hebben vandaag uitgebreid kunnen afreageren op Anoniempje/Inge,die op haar beurt waarschijnlijk de andere kids in haar kleuterklas weer een paar dagen rust gunt(teveel vakantie, he.)
misschien kunnen we vanaf nu weer met wat meer respect met elkaar communiseren.
(die moeilijke woorden gebruik ik expres om verwarring te scheppen)
Is het een goed idee om zo weinig mogelijk te reageren onder anoniem maar gewoon een naam(en ook niet die van anderen)te gebruiken.
Mensen met verdriet kunnen al die ongein niet gebruiken, misschien zetten ze wel een berichtje en ontdekken daarna pas dat er al heel wat goed bruikbare adviezen op dit forum staan.
respect voor de gevoelens van anderen is heel belangrijk.

Jeanette
 
Leuke grootmoeder heb jij Jeanette! Helemaal mee eens trouwens. Als ik nog even mag toevoegen dat mensen eerst goed moeten lezen voordat ze (soms idioot) reageren, zou ook een hoop verwarring voorkomen.

Ik was de anoniem die zei dat ik me soms irriteer dat er 100.000 x dezelfde vraag werd gesteld, maar wel altijd een serieus antwoord geef als ik het antwoord weet. Dat laatste wordt niet gelezen en je bent gelijk iemand die iedereen afzeikt en zijn smoel moet houden en gelijk geen kinderen wordt toegewens. Nou, vandaag nog steeds een hoge temp, dus morgen nog een dag zonder bloedbad. Op naar dag 5 overtijd dus!

Ik heb ipv anoniem maar * neergezet. Scheelt ook weer verwarring.

Meer ga ik hier niet meer over zeggen en ik wens iedereen een vruchtbaar weekend toe.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan