soms dan heb je zo'n moment waarop je even in jezelf keert en over wereld problemen denkt, filosofeert, je zorgen maakt over het milieu en ga zo maar door. Gisteren zat ik ineens te bedenken dat onze samenleving (ik heb het nu even over NL want in Israel is alles weer helemaal anders) ontzettend weinig respect heeft voor de moeder. Als je thuisblijfmoeder bent denkt iedereen dat je lui bent en geen ambitie hebt, maar ga je werken dan ben je een ontaarde moeder die haar kinderen in de creche 'dumpt'! Ik ben 9 maanden thuis gebleven na de geboorte van Lior en ik heb er van genoten, maar daarna had ik het gevoel dat mijn wereldje wel erg klein werd en ben ik part-time gaan werken. Hier werk ik part-time en ga 3 dagen per week studeren, dus de kinderen zijn 5 dagen per week naar de creche (wel tot half 4 gelukkig). Ik heb dus alle kanten van de medaille gezien en weet dus hoe het voelt om thuis te zijn met de kids, maar ook hoe het is als de kinderen naar de creche gaan. Mijn dochter is de afgelopen 4 dagen ziek thuis geweest (ze heeft longontsteking ) en ineens bedacht ik me dat jullie allemaal enorm veel respect verdienen! Wat je ook doet, of je nou thuis bent of je werkt, we doen het verdomme (pardonnez le mot) toch maar 'even' met z'n allen en soms is dat helemaal niet makkelijk!!! Nog meer respect heb ik voor de alleenstaande moeders... poeh, petje af voor jullie hoor. Ik zou het niet kunnen.
Dus bij deze meiden: RESPECT van mij voor jullie!!! (en ook een beetje voor mezelf )
liefs Stephanie
Dus bij deze meiden: RESPECT van mij voor jullie!!! (en ook een beetje voor mezelf )
liefs Stephanie