Respect....!!

lieve medemama's,

Vandaag is gebeurd wat ik al enige tijd verwachtte. Ik hoop dat iedereen het eens is met mij en dat wij moeten zorgen dat het sfeertje blijft zoals die is. Dat sfeertje maakt ons forum zo gezellig.
Ik zou het vervelend vinden dat door de voorvallen de groep uiteen zou vallen. Iedereen is vrij hier om te schrijven wat ze willen. Maar door de het feit dat iedereen toch achter een beeldscherm zit en vrij anoniem hier is, kan men niet van anderen verwachten dat je van iedereen de thuissituatie in de gaten houdt. Ik ben het dan ook roerend eens met de gelezen reactie's van de meeste dames.
Ik ben blij dat er niet over en weer gescholden wordt naar elkaar maar dat men een mening kan uiten zonder iemand hard aan te vallen. Al komen de meningen soms hard over, de waarheid mag gezegd worden.

Ben trots op jullie, hiermee laten jullie blijken dat jullie ondanks jullie mening mensen toch met respect behandeld worden. Dat verdiend ook respect, die van mij hebben jullie.
We gaan weer verder waar we mee bezig waren... veel lol maken en genieten van onze kleintjes.

Zo, moeder overste heeft weer gesproken en het is deze keer geen onzintopic.( hoe wel ik daar veel lol aan beleef). Dit soort dingen kunnen jullie wel regelmatig aantreffen. ik hou er wel van om de boel af en toe op te leuken.

Veel liefs en groetjes,

(Moederkloek) Annemiek

ik doe hier geheel aan mee en als ik hard over kwam sorry het is wat ik voelde en meen ....ik kom hier dus voor die gezelligheid en ook steun aan elkaar .....have fun allemaal

Liefs Corina

Dank je wel Annemiek, enne ik sluit me helemaal bij je aan.... Ik hoop dat we nu weer met een schone lei verder kunnen gaan ondanks wat er gisteren voor is gevallen. Aan mij zal het niet liggen in ieder geval, ik blijf m'n eigen gekke ikje . Maar, zoals je al zei, dit hing al even in de lucht en gisteren is dus de "bom gebarsten". Vandaag weer een nieuwe dag met een hoop leuke dingen. Het weer werkt in ieder geval al mee!!!!

Groetjes Ilona

Zolang  we ieder met respect behandelen en ieder in haar eigen waarde laten en iemand niet veroordelen is er niets mis mee als je je mening geeft en eerlijk bent. Ik waardeer het altijd als iemand eerlijk is en ja dat kan soms pijnlijk zijn. Maar ik vind ook dat ieder huisje zijn kruisje heeft en we allemaal onze fouten hebben en de een heeft er van geleerd en de ander nog niet....................

Ik vind dit een heel fijn forum en ik kom hier graag en ben het met onze moederkloek eens. Dit is een geweldig forum, straalt goede energie uit, laten we dit zo houden

Groetjes Mo

Hallo dames,

Ik ben het echt met jullie eens!!!
Iedereen ergert zich wel eens aan de ander, maar we zijn toch ook allemaal mensen?
Wat maakt het uit wat voor baby uitzet je hebt?
Of dat je niet zo goed bent in de Nederlandse taal?

Voor mij is iedereen gewoon moeder van een of meerdere kinderen.Of je nu zwart, wit, groen, 16 jaar, 30 jaar of 50 jaar bent, maakt mij niks uit.    We zijn hier samen om gezellig te klesten, elkaar soms een beetje voor de gek te houden en ook zeker om vragen te stellen en problemen te bespreken.

Laat elkaar ten alle tijden gewoon mens zijn. Die mens mag fouten maken, daar leert hij/zij van. We hebben buiten dit forum toch al genoeg voorbeelden van respectloze mensen?

Laten we het gezellig houden en genieten van de leuke dingen om ons heen en van onze kinderen.

Groetjes Linda

Ben het helemaal met jullie allemaal eens. En kijk eens naar die mooie dag vandaag. Heerlijk! Laten we daar van genieten en van de humor en gezelligheid hier.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan