Respect

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik heb even zitten dubben of ik wel of niet deze topic zou openen. Maar er moet me toch iets van het hart.

Ik vind het altijd hartikke gezellig om mee te lezen en te schrijven, ik heb veel steun aan het feit dat er antwoord gegeven wordt als je een keer een vraag hebt of ergens mee zit.

Maar ik mis soms een beetje respect voor elkaar. Misschien sta ik hier alleen in, dat geeft dan ook niet. En ik wil ook niemand aanvallen ofzo, maar  wat mij betreft kan het wel wat respectvoller? Zonder schelden, zonder elkaars werk afpakken en zonder elkaar af te katten.

Groetjes, Anneke

laat ik even voor mezelf spreken... ik weet niet wie je bedoelt. maar ik vind echt dat ik mijn reacties met alle respect gebracht heb. misschien confronterend, maar wel met respect. misschien hebben we een andere mening ver wat respect is...
als je mij bedoelde tenminste

Ook ik heb het idee dat ik normaal gesproken met respect met anderen hier omga, maar er is een grens voor wat ik toe kan laten. Als je vindt dat ik te ver ben gegaan met mijn topic, dan respecteer ik dat, maar over me heen laten lopen, dat ben ik niet van plan.

Overigens lees ik over het algemeen heel respectvolle reacties van iedereen hier, ondanks dat ik van enkelen weet hoe ze over bepaalde onderwerpen denken. De meesten doen hier echt wel hun best om iedereen in zijn waarde te laten, geloof ik.

Groetjes Ilona

dat dacht ik ook wel ja. Althans, we doen volgens mij allemaal onze best.

Soms kan ik de discussies niet altijd even goed volgen en ken dus de voorgeschiedenis niet goed.  Maar de hoofdrolspelers van de discussie  weten waar het over gaat. En een bommetje barst niet zo maar.  

Het lijkt me overdreven om nu te vrezen voor het voortbestaan van dit forum of de gezelligheid daarvan. Met zoveel vrouwen bij elkaar krijg je geheid een keer een conflictje. Een wonder dat het niet eerder gebeurd is toch?

Dus dames, niet bang gaan afwachten wat er vandaag verder gaat gebeuren. Gewoon als vanouds door forummen!

Ik ben het weer roerend eens. Ik kan me nog herinneren dat we het hier  hadden over een gezellig forum en dat er nooit geen onenigheid was. Het is gewoon jammer dat alles op zijn kop komt te staan.

Ik ga ervoor om de sfeer weer in een hoger level te krijgen. Iedereen verdient het om respectvol behandeld te worden. Dat iemand dan een andere mening heeft, dat kan. Maar ook dan hoor je met respect behandeld te worden. Viswijvengekijf is hier niet op zijn plaats, maar opkomen voor jezelf, daar is niets mis mee.

Liefs,

Annemiek

En mensen die een ander zonder respect behandelen, gaan bij mij op negeer.

Behandel een ander zoals je zelf behandeld wenst te worden.

Hoi meiden,
ik weet nog dat ik een paar weken terug in een topic van Annemiek over "wie verdient een pluim" ons allemaal een dikke pluim heb gegeven. We waren zo lekker leuk en gezellig bezig. Vind het jammer dat het zo loopt.
Respect moet je ook verdienen. Het is respect geven, om het te krijgen.
Ik voel me niet aangesproken dat ik geen respect hebt voor anderen hier, want volgens mij ben ik een van degenen die het meest genuanceerd schrijft.
Zowiezo is het soms een beetje lastig schrijven hier, want het kan dat de ander het anders opvat dan bedoelt is. Dat heb je met internet.
Laten we er met zijn allen voor gaan om het hier weer zo leuk te krijgen als het was. Als we daar allemaal voor gaan, dan lukt dat wel.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan