Respect!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Afgelopen maandag had mijn man een kerstdiner van zijn werk. Hij was dus niet thuis met het eten. Ik zat dus alleen aan tafel met twee kids. Jeetje zeg, dat valt nog niet mee! Ik heb zo ontzettend veel respect voor alleenstaande ouders en voor diegene onder ons van wie de man/vriend regelmatig weg is!
Ik heb uiteindelijk een half koude maaltijd naar binnen gewerkt (ik kan het nauwelijks eten noemen). Ik had, een beetje dom, spinazie gemaakt. Dat vinden de kids heerlijk, maar Bas zit daarna altijd helemaal onder (zat zelfs in zijn oortjes). Ze moesten daarna dus ook nog in bad. Daarna snel naar bed en toen kwam de oppas omdat ik naar de fysio moest.
Ik lag bijna te slapen op de behandeltafel......

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Wat kan dat lastig zijn he. Nu hebben wij maar 1 kindje dus dat vind ik persoonlijk nog wel te doen. Ik loop meer tegen praktische zaken aan zoals oppas. Het is ontzettend fijn dat je man het af en toe even over kan nemen zodat ik even mijn haren uitgebreid kan wassen of nog even mijn bed in kan. Dan denk ik ook altijd, hoe moet dat nou als je altijd alleen bent? Lijkt me ook heel erg moeilijk. Ik vind het altijd knap als ik de meiden hier hoor die heel erg veel alleen zijn

groetjes Linda

hai

Ik voel me wel een beetje aangesproken :) thanxs!
Het gaat eigenlijk vanzelf, je wordt heel handig met dingetjes enzo.. maar in zo'n week als deze dat Birgit helemaal over de rooie gaat als ze moet slapen 's avonds baal ik wel. Eerst ben ik maar even lekker gaan douchen en haar weer een aai gegeven daarna  heb ik de deur dichtgetrokken en een kopje thee gezet... het bleef maar gaan dus ben ik na een kwartier maar in bed tv gaan kijken, met haar naast me  en ja dan baal je wel dat je niet even tijd voor jezelf hebt!

Ik zie er ook wel tegenop dat Ray in maart weer 5 mnd weg gaat.. Ik kan bijvoorbeeld ook niet meer op zondag ochtend mijn sportles gaan volgen omdat ik geen oppas heb, erg jammer. Nu ga ik wel gewoon op  mijn werk sporten, maar het is zo'n leuke les op zondag. Zo loop je soms idd tegen zaken aan die gewoon niet gaan omdat je alleen bent!

Iig lief van je dat je er even bij stil staat!

Van mij ook een berg respect!
Ik moet zeggen dat we nu ook al eens met koud eten zitten (nou ja ik dan...) hahaha

groetjes Maris

Ben het geheel met je eens. Mijn vent was laatst ook een heel weekend weg en volgens mij had ik niet eens tijd om rustig  te douchen, zo druk met vanalles en nog wat.....
Ben toen samen met Jennifer maar in bad gegaan...haha..
maar ja je hebt niet echt ff tijd voor je zelf en dat lijkt me errug moeilijk.
Dus alleenstaande ouders: Petje AF!!!!

gr. Ilone

Ik voel me ook een beetje aangesproken, thanx! Maar het gaat allemaal vanzelf. Tussen onze peuter en ons dreumesje zit een leeftijdsverschil van bijna 19 mnd. Mijn man werkt dikwijls dagen van 5.30 tot 21.00 uur, dus doordeweeks sta ik er alleen voor.
Tja, het valt niet altijd mee. Zeker momenteel niet, ik heb al weken flink last van mijn rug en dan dat gedoe met mijn schoonouders. Maar ik vind die drukte wel gezellig. Het enige wat ik echt niet bij kan benen is het huishouden. Beneden gaat het nog wel (de ramen moeten momenteel nodig gelapt worden, maar goed), maar boven moet je bij ons echt niet komen kijken, ha ha ha. De stofwolken vliegen om je oren!
Ik ga echt niet boven staan stofzuigen met 2 ukkies om me heen en in het weekend (als mijn man wel thuis is) hebben weer andere dingen te doen, maar dit weekend MOET ik boven aan de gang. Chips, mijn man moet zaterdag ook werken.....daar gaat mijn planning weer.

x miranda

Jemig Miranda, als ik dat zo lees krijg ik de kriebels om bij je aan de slag te gaan.
Kan niemand ff op de kids passen.... Ik had je graag willen helpen maar volgens mij wonen wij niet in hetzelfde dorp, anders was ik ff bij je langs gekomen.

liefs Ilone

Ha ha ha, da's echt super lief van je! Ik kan het redelijk hebben hoor. Ik denk maar zo; na de zomervakantie gaat ilona ook naar de peuterspeelzaal. Dat is 2 dagdelen. Het ene dagdeel brengt en haalt mijn moeder de kinderen (omdat ik dan werk) en het andere dagdeel ben ik gewoon thuis, wat dus wil zeggen dat ik dan 1 dagdeel mijn handen vrij heb. Waarschijnlijk ga ik dan dus boven onder handen nemen! En tot die tijd..... ach, ik doe het er maar mee joh! Ikvind het veel belangrijker om met ons gezin bezig te zijn. Al kriebelt het soms wel heel erg hoor!

x miranda

Terug
Bovenaan