respect

A

Anoniem

Guest
Heeft niks met zwanger worden te maken maar ik wil dit even kwijt...

Ik wil hier even mijn respect geven voor alle mannen en vrouwen die hun leven geven voor de vrijheid!!! Vind dit best wel belangrijk om even bij stil bij te staan zoals vanavond op de dam. Wie kijkt er mee en is ook 2 minuten stil? En wie viert er morgen de vrijheid op één van de festivals? Kan zelf geen oppas vinden anders ging ik wel naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival!

Fijne dag!
Liefs ciomama

zeker respect en zit altijd voor de tv te kijken paar jaar terug ging ik altijd ergens heen om te herdenken maar nu ik in de avond werk redt ik dat niet meer dus dan maar thuis.

Ik waardeer onze vrijheid elke dag.................en ben zeker vandaag 2 minuten stil........................

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxies

Ben altijd netje 2 min stil!!! en doe een gebedje!
we hebben veel aan deze mensen te danken, onze vrijheid!!! nee ga nooit naar festivals!! misschien wel eens leuk om te doen!
liefss

Ook hier een netjes stil huis. Als ik toevallig onderweg ben, zet ik altijd mijn auto even aan de kant van de weg.

Mijn vent en veel vriendinnen moet morgen werken en om nou alleen naar een festival te gaan is ook niet echt leuk. Dit jaar sla ik over!

Terug
Bovenaan