A
Anoniem
Guest
ik zit zo een beetje door het forum te scrollen en te lezen ...Hoor mezelf zuchten en zeuren ppff weer 3 dagen wachten tot ik kan testen en ik ben nu 9 dagen over tijd ...
Dan kom ik vrouwen tegen die al maanden bijna jaren bezig zijn om zwanger te raken ...
Via het ziekenhuis of zelf nog steeds thuis klussen ..
Die moeten verplicht wachten tot ze geholpen kunnen worden in het ziekenhuis die moeten pas wachten !
Ik heb respect voor de doorzetters , die hun hoofd er steeds weer boven krijgen en toch weer door gaan ...
Sorry maar kon het niet laten om dit niet te plaatsen
Lieve meiden/vrouwen ...Ik heb respect voor jullie
ook voor de vrouwen/meiden die snel zwanger raken hoor begrijp me niet verkeerd ..
ik duim voor jullie allen dat ook jullie binnen kort een berichtje mogen plaatsen dat jullie zwanger zijn !!
Liefss Carool
Dan kom ik vrouwen tegen die al maanden bijna jaren bezig zijn om zwanger te raken ...
Via het ziekenhuis of zelf nog steeds thuis klussen ..
Die moeten verplicht wachten tot ze geholpen kunnen worden in het ziekenhuis die moeten pas wachten !
Ik heb respect voor de doorzetters , die hun hoofd er steeds weer boven krijgen en toch weer door gaan ...
Sorry maar kon het niet laten om dit niet te plaatsen
Lieve meiden/vrouwen ...Ik heb respect voor jullie
ook voor de vrouwen/meiden die snel zwanger raken hoor begrijp me niet verkeerd ..
ik duim voor jullie allen dat ook jullie binnen kort een berichtje mogen plaatsen dat jullie zwanger zijn !!
Liefss Carool