Respect !!

A

Anoniem

Guest
ik zit zo een beetje door het forum te scrollen en te lezen ...Hoor mezelf zuchten en zeuren ppff weer 3 dagen wachten tot ik kan testen en ik ben nu 9 dagen over tijd ...

Dan kom ik vrouwen tegen die al maanden bijna jaren bezig zijn om zwanger te raken ...
Via het ziekenhuis of zelf nog steeds thuis klussen ..
Die moeten verplicht wachten tot ze geholpen kunnen worden in het ziekenhuis die moeten pas wachten !

Ik heb respect voor de doorzetters , die hun hoofd er steeds weer boven krijgen en toch weer door gaan ...
Sorry maar kon het niet laten om dit niet te plaatsen

Lieve meiden/vrouwen ...Ik heb respect voor jullie
ook voor de vrouwen/meiden die snel zwanger raken hoor begrijp me niet verkeerd ..

ik duim voor jullie allen dat ook jullie binnen kort een berichtje mogen plaatsen dat jullie zwanger zijn !!

Liefss Carool

Dankjewel!
Vergeet vooral ook jezelf niet te respecteren. Hoe lang je ook al zwanger probeert te worden, elke maand is er een teveel.

Ik wil daar ook nog even bijvoegen dat ik alle meiden ontzettend wil bedanken. Wie, wat en wanneer er ook wordt gepost, altijd leuke, lieve, opbeurende reacties! Zonder jullie had ik het niet gered om, ondanks wat dips, toch weer zo positief te zijn!

Liefs Daisy

ik sluit me aan bij het verhaal van carool!!!!
heb ook erg veel repect voor jullie!
weet niet of ik het op zou kunnen brengen!

Inderdaad.... RESPECT!!! ik was de moedt allang verloren denk ik....

Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij zeer dankbaar zijn voor onze gezonde zoon. Het gaat allemaal beter dan goed (nu wel, ruim het eerste halfjaar liep toch echt niet over roosjes )

Je weet nooit hoe je reageert, maar zoals ik er nu tegen aan kijk zou ik de "malle" molen niet in willen.... Als er een 2e bij mag komen zijn we daar zeeeer blij mee, maar denk niet dat ik zo ver zou gaan.

Maar tis zeker mooi dat die malle molen wel bestaat voor de mensen die op de natuurlijke wijze geen mogelijkheden hebben.

Dus hier ook een diepe buiging en veel respect!

Ook ik heb super veel respect voor sommige vrouwen hier. Jullie zijn dappere kanjers!

Ik voel me ik best schuldig dat ik van mijn dochter in één keer zwanger was en nu ben ik al zwanger geworden bij poging 3. Ik ben natuurlijk heel erg blij, maar het is ook dubbel. Ook in mijn omgeving zijn er vrienden/familie die moeilijk of niet zwanger kunnen worden en en goede vriendin heeft net een zware pijnlijke miskraam gehad. Het is in de wereld niet eerlijk verdeeld.

Ik hoop dat iedereen hier op het forum dit wonder mee mag maken.

Heel veel liefs maartje

Ik sluit me ook aan bij Carool! Ik heb echt bewondering voor jullie en veel respect.
Soms voel ik me erg schuldig als ik iets schrijf op het forum. Dan denk ik, kijk naar die andere meiden/vrouwen die al zo lang bezig zijn. Kom ik aan met mijn verhaal.

Heb echt respect voor jullie!

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan