Restaurant in rotterdam

Hoi hier een korte tip. Wil je met een kleine uit eten in rotterdam? Ga dan naar pssst amigo op het stadhuisplein. Ze hebben papagaaien, de kinderen krijgen een kleine sombrero en meteen een kleurplaat met potloden en ze hebben een uitgebreid kindermenu! Wij zijn er bij toeval terecht gekomen en zijn zeer tevreden! Groetjes Mijntje
 
Wat fijn dat je reageert. Is een goed idee. Ik ga het maar eens uitproberen om het uit bed halen te beperken tot 1 keer om 11 uur. En de rest van de nacht zie ik dan wel wat er gebeurt. Ze is nu al een paar keer na 1,5 of 2 uur slapen 's avonds zelf uit bed gekomen. Dan breng ik ze naar de wc. Misschien begint ze te wennen dat ze wakker moet worden om te plassen. Alleen zit ik op zo'n avond weer aan die 12 uur vast. Misschien moet ik dat ook maar uitproberen of ik dat kan overslaan. Wat een gepuzzel zeg. Groetjes, Joanne
 
Hoi Joanne
In princiepe moet een keer laten plassen 2 uur nadat ze naar bed gaat voldoende zijn. En natuurlijk 's avonds niet te veel laten drinken. Wat echter erg belangrijk is dat je ze 's avonds niet half slapend laat plassen. je moet ze echt goed wakker maken want anders werk je het in de slaap plassen in de hand.
groetjes Baukje
 
Terug
Bovenaan