Restaurant

Weet iemand misschien in Zuid Holland leuke en kindvriendelijke restaurantjes? Het lijkt mij heerlijk om ontspannen uit eten te gaan met mijn man en dochter, wetende dat mijn dochter het ook leuk kan hebben en niet alleen maar braaf op haar stoel hoeft te blijven zitten.
 
Hoi,

De Pannenkoeken boot in Rotterdam (bij de euromast geloof ik), is misschien wel een leuk idee. Beneden in het ruim is een gigantische ballenbak heb ik me laten vertellen, dus na het eten kan ze zich daar uitleven en jullie kunnen genieten van de skyline van Rotterdam.
Groetjes Son
 
Hoi, een algemene tip als je met kleine kinderen uit eten gaat. Eerst afvragen : hoelang kunnen ze thuis netjes aan tafel zitten?
Ik zou niet alleen naar restaurants gaan waar kinderen tussendoor volop kunne spelen, zo krijgen ze nooit de juiste indruk hoe het er in een restaurant aan toe gaat, en hoe ze zich daar zouden moeten gedragen.
ga eerst eens uit eten voor alleen een hoofdgerecht, dus een snelle hap en weer naar huis of eerst nog spelen na het eten. Zo kun je het steeds meer uitbreiden. Verwacht niet dat je kinderen mee kunt nemen, terwijl je zelf een leuk diner in gedachten hebt voor een bepaalde gelegenheid.
In sommige restaurants hebben ze wel eens kleurpotloodjes en dan kunnen ze hun placemat inkleuren, terwijl ze netjes aan tafel zitten te wachten op het eten.
Nu mogen wij niet klagen, onze kinderen (inmiddels bijna 3)  hebben tot nu toe nog helemaal geen hekel om lang aan tafel te zitten, ook niet in een restaurant. het liefst zitten ze dan ook in een kinderstoel, net al thuis.
Veel succes
 
Terug
Bovenaan