restless legs

Hoi allemaal,

Wie heeft er last van onrustige benen snachts? Het is geen vreselijk maar wel een lastig kwaaltje, want ik kan er niet van slapen!

Wat doen jullie eraan? (Ik kan niet meer veel bewegen of lopen want ik ben 36 weken en heb bekkenklachten)

alvast bedankt voor de tips,

groetjes Eva
 
venadoron zalf van weleda,verkrijgbaar bij van die reformhuizen,tegen vermoeide,zware benen,ontsierende aderen enz...stimuleerd de bloedsomloop...geeft een verkoelend gevoel...misschien is het wat voor jou?
 
Heb ik zelf ook heel erg gehad.
Wat bij mij hielp is om elke avond een glas melk extra te drinken.
Ze zeggen namelijk dat die 'restless legs' door calcium gebrek komt.
succes
 
Wat jij hebt heet ook wel 'schoppoten' in de volksmond :) Geinig he?
Een goede oplossing is je benen een beetje omhoog als je gaat slapen of zitten. Heb je een bed waarvan het voeteneind makkelijk omhoog kan? Meteen even doen of bijvoorbeeld een paar handdoeken onder het voeteneind van je matras leggen.

Sterkte!

Annemieke
 
Hai,

Ja het is eigenlijk een heel raar kwaaltje, ik lig zodra ik in slaap dreig te vallen echt te schoppen als een gek, schoppoten, bewegende benen het maakt mij niet uit hoe t heet, ik wil gewoon slapen! Ik ga alle tips uitproberen, bedankt!

groetjes Eva B.
 
Haai Eva. Melk gaat zeker helpen, ik had er ook een hele tijd last van en ben toen een lite melk per dag gaan drinken en sindsdien geen last meer.Het is zeer waarschijlijk dat het door kalk gebrek komt.
 
Terug
Bovenaan