resultaat middagje achter de naaimachine

Hoi,
Wat onwijs gaaf zeg!!! Katie ligt ook in de bakerzak te slapen, alleen word ie al wat klein.... Werk je ook in opdracht?
Hoe kan je zo goed naaien (lekker woordje is het toch)? Ik heb vorig jaar een cursus gevolgd, vond er niet veel aan. En ik kan er nog steeds weinig van!
Heb je die bakerzak gewoon nagemaakt? Echt knap!!!

Groetjs Mickey

zozo dat doe je goed!!!! scheelt je veel geld! lekker hoor als je zo handig bent. Ik ben dus echt niet handig maar ja je kan ook niet alles kunnen he.haha
Hij is wel heel tof, heb je tenminste een mooie bakerzak want de kleuren die je normaal kan kopen zijn niet heel gaaf.
Dikke kus sas

Nou Mickey, als je een naaicursus hebt gehad, kan jij dit ook wel! Ik heb nooit een cursus gehad, heb het meeste van mijn moeder en zelf aangeleerd.
Ik heb voor het hesje aan de binnenkant een patroon gebruikt voor een hesje maat 74, op de groei dus, en de armsgaten met elastisch band, zodat ze ´m nu ook al aan kan. Voor de zak zelf heb ik de originele bakerzak als voorbeeld gebruikt en op de gok er een paar centimeter bij gedaan, zodat deze een maatje groter is. Het in elkaar zetten was wel even puzzelen: wat moet nou eerst waar aan vast? Maar ik ben erg tevreden met het eindresultaat!

Onwijs gaaf!

Ik zat hier gister weer met het bakerzakwasdrama.. dan moet ie toch echt weer gewassen worden en lukt het Sam niet om te slapen.. helemaal overstuur!! Maar een tweede aanschaffen.. of ik zou alvast de volgende maat moeten bestellen..

Margreet: lukt het niet om tussen 2 slaapjes de zak te wassen en dan te drogen op de verwarming?
Zo heb ik het tot nu toe op kunnen lossen, maar nu met een 2e bakerzak heb ik dat probleem niet meer.  Mijn wasmachine doet ook maar 1 uur en 10 minuten over een was en de bakerzak is snel droog op de verwarming. Ik durf 'm niet in de droger te doen, dan ben ik bang dat ie krimpt.
Als je een 2e aan gaat schaffen, zou ik ook een grotere maat nemen. Maar aan de andere kant: hoe lang gaat Sam 'm nog gebruiken? Ik weet dat de bakerzak nog wel mag als ze op hun buik kunnen draaien, maar dat vind ik toch een eng idee. Ik denk dat ik met Lynn dan ga proberen of ze ook zonder slaapt.

Nou.. meneer wilde gister na z'n fles meteen slapen.. heeft ie anders nooit, maar ik had de zak al in de was gedaan! Vlak voordat ik hem de fles ging geven; dan is hij altijd zo'n anderhalf uur wakker.. m'n machien doet er zelfs maar 55 minuten over.. maar ik red het dus niet met drogen op de verwarming.. Had het tropisch warm gestookt hier.. maar mocht niet baten! Op een gegeven moment ben ik de bakerzak droog gaan strijken.. dat schoot gelukkig wel op.. Maar voor Sam was het al te laat.. die was al aan het krijsen..
Vanmiddag is hij de hele middag wakker geweest en had ik dus prima de tijd gehad om de bakerzak te wassen en te drogen...

Oh, ik had nog niet opgezocht tot hoe lang ze de bakerzak mogen.. Ik was er vanuit gegaan dat dat voorlopig nog wel mocht, omdat ook die grotere maat bestaat..
Sam schuift wel rondjes in de box.. maar omdraaien doet ie nog niet.. voorlopig!

Groetjes!

Terug
Bovenaan