resultaat ostheopaat

Hallo,

een aantal weken geleden las ik dat een aantal van jullie ook de ostheopaat hebben bezocht, met name voor de voorkeurshouding van jullie mooie wonders. Zo was het ook bij mijn zoontje: heel graag naar links kijken, maarhet absoluut niet kunnen naar rechts.
Na het bezoek van gisteren is er naar voren gekomen dat zijn nek helemaal vast zit. Na wat gefriemel (dat is natuurlijk heel oneerbiedig gezegd, maar daar lijkt het wel een beetje op!) draait onze kleine man zijn hoofd nu vrolijk allebei de kanten op.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en de resultaten die jullie hebben geboekt.

groetjes,
sakiris

ook ik bezoek de osteopaat, gaat zeker beter maar blijft wel aandachtspunt aangezien Oliviers nekje niet meer vastzit maar hij vindt het wel lekker om naar rechts te kijken maar nu hij meer beweegt en rondkijkt , is nu  3 maanden merk ik dat hij ook steeds meer de andere kant op gaat kijken.

Hoi!

Geweldig dat het zo goed heeft geholpen!

Ik ben met Senne naar de osteopaat geweest omdat ze 8-12 uur per dag huilde en het heeft ook heel goed geholpen. We hebben ook een hoop andere dingen geprobeerd, dus ik weet natuurlijk niet of het alleen aan de osteopathie lag, maar ze huilt nauwelijks nog! Heerlijk dat ze nu zo lekker in haar vel zit.

Groetjes,
Dionne

Hoi allemaal,

leuk om te lezen dat jullie ook zulke goede ervaringen met de ostheopaat hebben! Het lijkt bij mijn zoon ook alsof er meer spanning uit zijn lijfje is. Hij is een stuk ontspannener en lacht alsof zijn leven ervan afhangt!!!
Het huilen is ook een stuk minder, misschien had hij wel pijn aan zijn nekje?! Hij huilt alleen nog als hij naar bed gaat. Dan is het even 5 minuten huilen en dan lijkt hij te denken dat het hij nu wel in slaap kan vallen...

groetjes,
sakiris

Ook wij zijn nu 2 keer bij de osteo geweest en ik zie duidelijk al verschil!
Damian huilt nu ook veel minder eigenlijk alleen nog als hij moe is of honger heeft.
Zelf mijn man heeft nu een afspraak gemaakt omdat hij al een jaar of zo last heeft van zijn nek-rug dus wie weet is dat dadelijk ook nog verholpen?!

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan