resultaten osteopaat

Hallo allemaal,

Mijn zoontje Tycho is nu bijna 8 weken en hij huilt heel de dag. Zodra hij wakker wordt tot aan de fles en daarna weer verder. Hij heeft waarschijnlijk koemelkallergie dus hij krijgt Pepti voeding. Hij zit regelmatig onder de eczeem, dit komt ineens opzetten dus of de koemelk is nog actief of hij is voor nog meer allergisch.
Ook heeft hij duidelijk een   voorkeurshouding, verder is hij erg onrustig en slaapt dus ook onrustig.
Wie van jullie heeft ervaring met deze klachten bij de baby en met een osteopaat. Ik ben benieuwd want ik hoop echt dat er na deze voor ons allen slopende weken nu eens een blijvende oplossing komt en dat mijn mannetje nu ook eens vrolijk de dag toelacht.

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Jeetje, wat vervelend zeg, zo'n kereltje dat de hele dag huilt! Voor hem natuurlijk, maar ook voor jou. Ik heb zelf geen ervaring met osteopathie, maar heb wel van bekenden gehoord dat het bij verschillende klachten goed heeft geholpen. Ik heb ook wel eens gehoord dat kindjes bij wie het schedeltje iets vervormd is (bijvoorbeeld door een voorkeurshouding bij het liggen), heel veel huilen. Dit kan een osteopaat heel gemakkelijk verhelpen. Ik zou het zelf gewoon proberen: baat het niet, dan schaadt het niet.

Succes ermee!
Dionne

hoi Linda,
Een heel herkenbaar verhaal, als eerst wat frustrerend hé als hij zo huilt en je kan niks voor hem doen.
Mijn zoontje is 6 1/2 week oud en ook hij huilde heel erg veel (soms nog steeds).
In het begin dacht ik dat het aan de borstvoeding kwam, toen aan de spruw die hij had, nou etc. elke keer wel weer een andere reden.
Ook Quin heeft een voorkeurshouding met zijn nekje naar rechts, en hij leek veel last van krampjes te hebben.