Resultaten SONJA WEEK 3

Hey meiden,

Alles goed gegaan? Bij mij niet zo. Gisteravond een buurtfeest gehad met glühwein, een stamppottenbuffet en natuurlijk de nodige drank!! Oeps, de calorieën vlogen me om de oren. Bovendien heb ik de komende week de tweede begrafenis (vandaag wéér een oom overleden)  en hoogstwaarschijnlijk een derde  begrafenis dit jaar (vader van een vriendin). Dus het kan niet op hier!! Niet bepaald een goed begin van het nieuwe jaar en geen goed begin  voor mijn slanke lijn!!

We zullen het zien morgen!

Groetjes Fonske

hoi hoi,

FF snel op het werk dit berichtje plaatsen voordat de weegschaal weer wat meer aangeeft! Ik ben gewoon weer een halve kilo kwijt! Totaal niet verwacht, zondag hadden we namelijk een Schijt aan Sonja dag en hebben we heerlijk zelfgemaakte pizza's gegeten met heel veel knoflooksaus (combi ). Dus misschien komen die pizza'pondjes er deze week wel pas wat later aan, maar nu ben ik toch wel super blij!
Nu weer aant werk, op bureau een evergreen en een peer.....das nie veel......;(

zet m op meiden!

Lisenka mv Tessa en Meike

ppppfffffffffffffffff

Voor mij een stress week achter de rug, dus een kilo eraan
Ik merk gewoon dat als het hier niet loopt, dat lijnen ook niet loopt.

Ben met revalideren begonnen afgelopen week, bloednerveus.
Daarbij is mijn man is vorige week na het sporten niet goed geworden, nu moeten we donderdag naar de cardioloog voor de zekerheid allemaal onderzoeken...bah..eng.

Ik moet zo naar de bedrijfsarts om te kijken hoe we het revalideren gaan inpassen in het werk, vrijdag weer revalidatie...
dit wordt dus ook een week met een en al gedoe...dus hoop dat de schade beperkt blijft.
maar voel me nu zo moe...dat ik blij ben als ik een maaltijd op tafel kan toveren...en of die sonja verantwoord is..dat weet ik deze week niet.

maar hoop dat na deze week het iets rustiger wordt thuis
x Pascal

Nelleke  
Nelly  
Ellen  
Pascal  
Lisenka  
Cissy  
Marieke28  
Fonske  

12-01
-0.7              
-1.9  
-0.5  
-1.0
-1.2
-4.6
-1.0
-1.9

19-01
+0.5
-0.9

-1.0
-0.5

-0.6

26-01

0.0  
-0.5  
+1.0  
-0.5  

+0.5

02-02

09-02

16-02

23-02

02-03

09-03

16-03

23-03

Totaal kg eraf
 0.2
 2.8
 1.0
 1.0
2.2  
4.6  
1.0  
2.0  

% behaald
 2.9%

6.6%
22%

13.3%

Streef kg eraf
 7 kg      
 ?

15 kg
 10 kg

15 kg

Nou de tweede uitvaart deze week erbij!! Donderdag mijn oom, vrijdag de  vader van mijn vriendin!! Pffff......nu moet de rem er maar op hoor....

ik ben vergeten vannochten op dat ding te gaan staan. Maar komende week is een slechte week voor mij. M'n laatste dagen op m'n werk (dus afscheidsdiner, afscheidsgebak etc) verjaardagen ....
Maar geeft niet, ik doe tussendoor m'n best met sonja.
Ik hoop dat ik er morgen aan denk om op die weegschaal te gaan staan.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan