Return to Eden - TV serie

A

Anoniem

Guest
Iemand wel eens van deze serie gehoord? Heb m ooit eens als puber gezien en vond m zo mooi!! Gaat over een vrouw die door haar man voor de krokodillen wordt gegooid, het overleeft maar verschrikkelijk toegetakeld is, en na plastische chirurgie fotomodel wordt een wraak neemt.

Iemand deze serie toevallig op video of DVD en wil m kwijt??

Groetjes Jenneke

Heeft die serie op jou ook zo'n indruk gemaakt. Geweldig vond ik hem. Ik weet niet waar je hem kunt krijgen. Misschien downloaden via internet?? Of een warenhuis of zo?

Groetjes Fonske.

http://muziek-film.tweedehands.net/dvd-films/
4-dvd-box-return-to-eden-22-uur.html

(even knippen en aan elkaar plakken)

Heb de serie zelf nooit gezien. Hij is dus wel te koop. Even Googelen op Return to Eden dvd.

Succes!

Ellen mv Julian

haha had ik zelf nog niet aan gedacht, heb de adverteerder direct gemaild!

groetjes Jenneke

Inderdaad,ik had er nooit meer aan gedacht.
Die serie heeft op mij ook een grote indruk gemaakt.
Ik weet niet eens meer de details,zo lang is het geleden,en toch herinner ik het me in grote lijnen nog!
Ik ga hubbie vragen om 't te downloaden!
Was er alleen een serie van of ook een film?
Groetjes Tanja.

Ken de serie ook en heb em toen ook gezien. Was er ook van onder de indruk, wat een kracht had die vrouw! En de wraak die ze nam op  die man!

Das echt een tijd geleden hoor, voel me nu echt oud hahahaha

dat is het eerste wat ik ook dacht: die serie die ken ik... En toen ik ém keek was ik echt geen 5 of zo... Toen dacht ik ook even, gut, ik word oud... ( Laat ik hopen dat ik oud word!) Maar de serie heeft toen wel indruk gemaakt ja/

Kus, Marieke

als het goed is valt ie over een paar dagen door de bus, ben erg benieuwd!!!

@ Tanja (toch?): het is alleen in serie verschenen, wel een korte versie (1984, 6 uur) en een langere (1986, 16 uur).

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan