Reuma en een kind/ wie nog meer?

Dag dames,

Ik was benieuwd of er hier ook moeders zijn met een chronische aandoening.
Ik heb zelf reuma atritus (gaat meestal samen met psoriasis) in mijn geval ook. Ik merk als iker  's ochtend vroeg uit moet en wil opschieten dat het vaak wat trager gaat dan voorheen nu ik ook een vergroeiing heb aan mijn voet ben ik ook niet snel de trap op en af..
Tijdens mijn zwangerschap ging het super en had ik nergens last van, maar nu na 5 maanden komt het heftiger terug dan voorheen..Ik zou eigenlijk weer zwanger willen worden alleen al dat het dan weg is..haha
Ik draai nu bijv een nachtdienst en beweeg dan veel minder dan normaal en ben dat ook super stijf!!maar ja voor het geld is het wel lekker en op mijn werk weet ook bijna niemand het. Ik laat het ook nooit merken als ik last heb.
Moet zeggen dat het wel moeilijk is dat niemand het weet maar ik wil ook geen zeur zijn, mijn afspraken maar ik altijd buiten mijn werktijden.
Ik ben pas 23 en hoop dat het niet in deze stijgende lijn door gaat..

Hoe doen jullie dat (als er nog meer mensen zijn die iets in die trant hebben) met jullie kindjes/omgeving werk?

Groetjes!

Hoi,

Ik heb hier een discussie aan gewijd op het forum, moet je maar even opzoeken, kun je je verhaal ook bij ons kwijt, want je bent niet de enige!!!

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan