Reuze spannend!!!

We hebben aanstaande woensdag weer een afspraak bij de vk, maar sinds een paar dagen slaat de paniek een beetje toe.

Straks lig ik daar en kunnen ze geen hartje vinden en blijkt er van alles mis te zijn!!!!!!

Er is geen enkele aanleiding om te denken dat er iets mis zou kunnen zijn, maar sinds de miskraam in december ben ik toch meer gespannen over of alles wel goed gaat als bij mijn eerste zwangerschap.

Nou eerst nog maar een dagje werken en morgenochtend minischoolreisje van mijn zoontje en dan eindelijk de bevestiging (hopelijk in positieve zin).

liefs Edith

hee edith ,
zal vast wel goed gaan,ik heb met 12 weken een angelsoud [dopler] aangeschaft en kon vandaag voor het eerst het hartje horen ben nu 16 week en 1 dag .voel je hem/haar wel bewegen dan?
succes morgen ,schijf je morgen nog een berichtje dat alles goed is gegaan?
groetjes cinderella

Kan me die onzekerheid best goed voorstellen, precies hetzelfde heb ik over de 20 weken echo die steeds dichterbij komt. Veel succes morgen, en probeer zoveel mogelijk overal van te genieten i.p.v. bang te zijn.

He Edith,

Ik had ook die onzekerheid_een hele week slecht geslapen) toen ik vorige week voor een extra echo moest ter controle van de neurale buis en alles was in orde. Het hoort er denk ik gewoon bij. Ik hoor dat het anders wordt als ik het kindje ook echt voel bewegen, dan weet je in ieder geval dat alles in ieder geval beweegt. Sterkte meid.

bedankt voor jullie lieve reacties.
Er zit weer een dagje werken op, dus we zijn weer dichter bij morgen.

@cinderella
een vriendin van mij heeft inderdaad ook een angel sound, maar ben bang dat het voor mij niet gaat werken. Brengt alleen maar meer onrust, omdat ik dan het liefst de hele dag wil luisteren.
Ga gewoon aan de verloskundige vragen of ik bij grote twijfel even langs maken komen om te checken.

Ik houdt jullie morgen op de hoogte,.

liefs edith

Terug
Bovenaan