@RH en Jootje

Zucht, volgens mij zijn wij met z'n drieën nog over nu! Voel me precies zo, helemaal zat, op, geen puf meer, en dat eindeloze wachten! Ik vraag me af of het forum vanaf morgen is opgeheven hihi, dan moet ik weer tegen mijn vriend gan klagen! het worden in iedergeval april kindjes want vandaag wordt ook niets meer, tenminste hier niet. Kiezen jullie voor een inleiding als hè niet spontaan komt. Zal toch niet na de Pasen gaan worden? Succes hè, ik duim voor jullie!! X

Hoi meiden

ik kan me voorstellen dat jullie het helemaal zat zijn !! die laatste loodjes zijn zo zwaar..
het kan niet lang meer duren toch ? En dan kunnen julie ook gaan genieten !
Dan wordt het een mooi april kindje :)

Dit forum blijft trouwens gewoon bestaan hoor.. alleen verhuizen we naar de baby pagina ipv zwanger pagina ;)

Dus we kunnen de verhalen gewoon blijven lezen en contact houden ;)

Heel veel sterkte en succes nog even !! het komt goed !!

Veel liefs marit

Ja verwacht ook een april baby hoor,anders moet er toch rap wat gebeuren haha...daarnet weer een giga jankbui!was even om boodschapje en lang wachten in de rij en misselijk,duizelig alles zeer!eenmaal thuis voelde ik me zo een wrak en janken jo!getroost door mn kids en man.zonde die zien ook maar af met me!ga zo maar eens een tukkie doen,ben daar heel erg aan toe,want de laatste nachten zijn ook niet alles meer.man is met dochter naar buiten en zoontje ligt ook een tukkie te doen
nou idd kan niet lang meer duren
dinsdag word ik gestript als dat niet helpt word hier met 41 weken doorverwezen naar de geynecoloog
maar ben benieuwd of dat dan vrijdag al is ofdat het maandag wordt.wil heel graag thuis bevallen...maar niet pas met 42 weken....dus hoop zo dat ie gewoon komt,anders mogen ze mij vanaf 41 weken gewoon inleiden hoor!eerder zullen ze toch niet doen als niet nodig is

liefs jootje

Hey babyxxx,

Nou volgens mij zijn wij echt de laatste ja zucht. Nou ik geloof ook niet dat hij vandaag nog zal komen hoor of het moet heel hard gaan kan altijd maar geloof er niet zo in. Mijn man zegt hij komt vannacht nou ik hoop zo dat hij gelijk heeft hihi. Ik ben afgelopen do bij de vk geweest en die kon nog niet strippen omdat het nog gekanteld ligt maar dat zeg niets want met mijn 1ste zoontje was dat het geval tot aan de 41wk en diezelfde dag begon het spontaan, dus kan er niets van op aan.

Ik kies niet voor inleiden want je weet ook dat ik al eerder een inleiding heb gehad en geen goede ervaringen gehad dus dat is mijn grootste nachtmerrie en de vk weet ervan en die is er al mee bezig mocht het noodzakelijk zijn hun er toch bij zullen zijn en dat niet alleen de gyn de leiding zal hebben want dat wil ik niet en zal dus dan echt niet naar het ziekenhuis gaan hoe zat ik het ook ben. Ja tuurlijk wel voor de ctg's die je dan krijg maar verder niet!! En ik blijf bij het standpunt en de vk staat achter mij dus dat is wel een prettig gevoel.

Ik hoop niet dat het na de pasen wordt maar ja het zou wel kunnen he. Mijn man gaat 2de paasdag naar motorcross toe met vrienden hahaha. Ik zei al zal je zien wordt de kleine geboren en kan je niet weg is niet anders dan maar hoop dat ie eerder komt en dat mijn man lekker kan gaan en ik lekker kan rusten.

Tja en ik zit ook al op het april forum want was eerst onduidelijk wanneer ik was uitgerekend of april of maart dus staat op beide forums. Had gehoopt de kleine al voor te kunnen stellen aan jullie maar helaas nog steeds op de wachtbank.

Jij ook heel veel succes en we wachten het af misschien bevallen we het weekend wel samen. Zou toch wel leuk zijn.

Liefs RH

@jo heb ik ook, ik loop maar te janken hier, is echt geen gezelligheid meer aan, misschien ga ik ook maar even slapen, goed idee. Kijk die maandag is 2e paasdag dus dan leiden ze vast niet in, dus zal dan vrijdag ervoor moeten zijn of pas dinsdag. Dat klinkt zo ver weg. Ik wordt ook nog een keer gestript dus wie weet heeft dat effect.
@RH balen dat je zulke slechte ervaring hebt met inleiden, ik heb er ook een paar gehoord dus dat houd me wel en beetje tegen maar aan de andere kant vind ik zolang over tijd ook niet fijn. Ik hoop gewoon zo dat het vanzelf komt. Maar ja, afwachten maar.... Ik ben benieuwd wie van ons drieën het eerst goed nieuws heeft! XXX

Terug
Bovenaan