@RH

he rh, het is rustig van jou kant. zat net even de lijst nog te bekijken. ben je intussen al bevallen of loop je ook nog rond te sporten?

Hey mama van Lot,

Ik ben er nog steeds hoor met een ronde buik haha. Ik heb gisteren nog wat bij jou gepost volgens mij??? Ben vanmorgen weer op controle geweest en heb nu 2cm ontsluiting ze zei ik geloof niet dat je nu al gelijk beval maar het kan zomaar nou daar heb je ook niet veel aan. Ben het wel spuugzat zat nog te denken de kleine had al 2 weken oud kunnen zijn in plaats daarvan heeft meneertje nog niet veel zin. Heb sinds vanochtend wel weer regelmatig weeen maar meestal duren die een paar uur en dan is het weer een paar uur rustig kan er geen hoogte van krijgen.

Hoe gaat het met jou? De moed erin houden he.

Liefs RH

o ok! je loopt dus ook nog..hopeloos he dat elke keer weeen. weet dat ik dat bij mijn zoon ook had. nu is t vrij rustig wel harde buiken maar verder eigenlijk niks. en rommelen we maar gewoon weer verder.moed komt ook iets terug tis natuurlijk mooi weer gaan ze dan nieet strippen als je al 2 cm heb?

Hey,

Aan de ene kant wel jammer dat het elke keer weer afzakt bij onz he hahaha. Wij zijn gewoon nog niet aan de beurt blijkt wel....P Nou normaal gesproken wel hoor maar ik had vanmorgen een vk die doet daar toch niet aan is er 1 van de 4 die dat niet doet en het lag nog achterover gekanteld. Bij mijn 1ste liep ik 1 week over de datum en wilde ze gaan strippen en keken ze geen ontsluiting en ook was de boel nog achterover gekanteld maar s middags braken de vliezen en de volgende middag ben ik toen bevallen. Dus het zegt ook allemaal niks. Ik verlies nu wel weer sinds vanmiddag bruin/roze afscheiding maar dat is natuurlijk weer vanwege het onderzoek.

Wacht het maar weer gewoon af........

Jij ook succes met wachten he.

Liefs RH

Terug
Bovenaan