rhesus negatief

wie is er ook rhesus negatief?
ik heb afgelopen vrijdag de spuit gekregen en er is bloed geprikt.

als ik antistoffen aanmaak, dan hoor ik dat binnenkort. meestal duurt dat een week, maar met de feestdagen moet je altijd maar afwachten.

groetjes carina

Hoi Carina,

Ik ben ook rhesus negatief en bij mij is er 2,5 week geleden bloed afgenomen en heb ik ook een spuit gekregen.
Nu je het zegt: ik heb niets gehoord van de uitslag dus ik denk dat het wel goed zit... ik zal het de 31e even vragen (weer op controle).
Ze zei trouwens dat de spuit erg pijnlijk zou zijn, maar heb er niets van gevoeld!

Liefs Sabina

Hoi,
Ik ben een jan 2009 mama maar ben ook rhesusnegatief. Ik heb met 30 wkn ook een prik gehad en bloedco. Maar als ze je tussendoor niet bellen is er niks aan de hand hoor. Wij hadden een belafspraak met de vk was wel zo handig.
Ik ben inmiddels 38 wkn zwanger en de kleine doet het heel goed.

Groetjes Nina

Ben ook 'negatief', ha ha.
Heb met 29 weken bloedprik en spuit gehad. En bij volgende controle (32 wkn) kreeg ik te horen dat het allemaal in orde was. Tja, anders hadden ze me echt allang weten te vinden, daar ben ik van overtuigd.
Bij mijn 1e deed de spuit echt flink pijn en ook de 2e na de bevalling was niet echt prettig. Maar dit keer heb ik helemaal niets gevoeld! Wauw. Zit 'm in de techniek, zegt mijn VK... ben blij dat zij het dan dus goed kon, ha ha!

Terug
Bovenaan