Ria hoe is het?

A

Anoniem

Guest
Ho Ria,

Ik was erg benieuwd hoe het met je is? Heb je al een test gedaan? Ik hoop echt dat het allemaal positief uitpakt voor je!!!!!!

Hier is nog niks te merken. In elk geval niet in mijn onderbroek...haha! Wel een wat zeurderige buik, maar ook mijn beruchte hoofdpijn die altijd een dag voor mijn ongi komt... Ik baal dus al voorzichtig.
Anderzijds was mijn temp vanmorgen nog steeds 37.3 wel hoger dan normaal. Zucht, ik zal toch echt moeten wachten tot morgen....dan is mijn NOD.

Laat je wat weten?

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Ik heb vanochtend een test gedaan. Helaas niet zwanger. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Misschien heb ik de test te vroeg gedaan. Als ik dit weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik weer een test doen.

Dus maar weer afwachten.

Als jij iets meer weet laat het dan maar even weten.

Groetjes Ria

Jammer.....had het je echt gegund.....nou wie weet! Ik blijf toch nog maar even voor je duimen.
Hier nog alles hetzelfde. Ik ben maar flink aan het poetsen. Ik heb nu meivakantie (werk in het onderwijs) En mijn zoontje is naar het kinderdagverblijf deze ochtend. Even de tijd voor mezelf. Al is dat in de praktijk meestal tijd voor het huishouden.

Maar goed, ook weer fijn als het gebeurd is.

Liefs en tot gauw

Ginger

Terug
Bovenaan