@ Rian, Ukkepuck, Suto en Claudia

Heey meiden,
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat jullie de kracht vinden dit te verwerken en door kunnen gaan. Ik kan me denk ik niet eens voorstellen hoe moeilijk dit voor jullie is.. Ik wil even laten weten dat ik erg met jullie meeleef. Heel veel sterkte!
Liefs Chantal

Thanks allen, heel erg lief.
Het gaat hier redelijk, veel pijn in mijn buik en rug....
' t is vanmorgen uitzich zelf begonnen, volgende week een controle echo om te kijken of het" schoon" is....
Xx suto

Hoi Chantal,

Wat een leif berichtje van je,dank je wel en ook voor de rest van de meiden.

vanavond belde de verloskundige me nog op om te vragen hoe het nu met me gaat,zo fijn!!

Ik heb meteen gevraagd hoelang we moeten wachten tot ik weer in verwachting mag raken en ze vertelde me dat ik meteen weer in verwachting kan en mag raken.
Dat is natuurlijk weer een pluspunt maar we laten het maar op z'n beloop.Alles op zijn tijd.

Voor de rest van de meiden waar het allemaal voorspoedig verloopt heel veel succes met de verdere zwangerschap en het genieten van jullie dikke buik.

gr Rian

Ik ben als het goed mag gaan een juni-mama. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Helaas ken ik het verdriet zelf ook. Geef het de tijd en praat veel.

Sterkte en veel liefs.

Idem dito... dat jullie maar snel weer mogen aantellen van een gezond kindje dat lekker na 9 maanden op de wereld komt!
Ik hoop dat deze kleine ook goed blijft zitten want ze zaten ook eigelijk met zn tweeen in mijn buik...

Terug
Bovenaan