rianne waar ben je?



Hoi Hoi Hoi,

Hier ben ik sorry maar hebben het de afgelopen tijd ontzettend druk gehad op het werk en thuis was de computer in reparatie dus kon niet reageren.

Maar hoe is het met julile???

Met ons alles goed behalve dat kevin op het moment in een soort puberteit zit dus ontzettend kan drammen en dreinen maar goed daar komen we ook wel weer doorheen. Alhoewel ik er nu minder goed tegen kan want ........ ik heb een leuk nieuwtje ben 7weken zwanger van nummertje 2.....
Nog erg kort maar ik ga er maar vanuit dat het allemaal voorspoedig verloopt en anders is het ook wel fijn als mensen het weten dat je het erover kunt hebben.

Nog een weekje werken en dan hebben we vakantie we gaan niet weg willen in januari een midweekje weg ofzo. We zijn in maart nog een midweek naar center parcs geweest dus nu even lekker naar dierentuin enzo.

Gaan jullie ook nog op vakantie??/
nou tot gauw.

Groetjes Rianne
 
hoi rianne,

leuk dat je er weer bent ik dacht echt die spreek ik nooit meer maar gelukkig je bent erweer.

van harte gefeliciteerd  met  je zwangerschap echt heel leuk om te horen. heb je veel last  van zwangerschapskwaaltjes bijv.missleijkheid?

ik heb dit jaar geen vakantie ivm wisselen van baan. ik had te horen gekregen dat mijn contract neit verlengd zou worden dus ik moest op zoek naar ander werk. dat heb ik dus gevonden en ja het was niet echt handig voor hun dan om mij in die tijd vakantie teg even dus nu heb ik deze week vrij om bij te komen van mijn vorige werk en dan ga ik volgende week bij mijn nieuwe baan beginnen. ik moet dan wel eerst 2 weken fultime op cursus maar gelukkig is mijn vriend dan thuis en kan die dan mooi op max passen want ik  had  anders neit geweten hoe ik het anders moest doen want de oppas wil maar 2  dagen oppasen en ook mijn vriend zijn ma gaat geen 5  dagen oppassen dus heeft hij een week eerder vrij gevraagd en is daarmee het probleem opgelost. hij heeft nu wel 4 weken ipv 3 vakantie dus dan kunnen we de laatste 2 weken nog wel een keer een  dagje  weggaan  want ik  ga 20 uur werken dus blijft er nog wel tijd over.

max heeft trouwens ook buien die ik niet latijd even leuk vind. en hij eet heel moeizaam want hij wil het nu zelf doen en als je hem maar evne wilt helpen stopt hij resoluut met eten en ik wil er geen drama van maken maar leuk is anders als we aan tafel zittten. wel eet hij altidj zijn toetje op maar voor de rest gaat eht zeer moeizaam we laten hem dus nu maar even er komt vast weet een betere tijd aan.

weet jij trouwens iets leuks om te kopen en te vragen voor zijn 2e verjaardag. het duurt nog wle ff maar ik ben er nu al wel mee bezig om een lijste te maken oook voor de familie want adners weet ik straks neit wat ik vragne moet. weet jijzelf al iets voor kevin dan?

nou ik hoop je snel weet te spreken.

groetjes van yvonne
 
Hoi Yvonne,

Op zich gaat het best goed ben wel erg moe en af en toe wat misselijk maar ik hoef niet over te geven ofzo dus dat is best fijn.

wat voor baan heb je nu dan? Wel fijn dat je weer ander werk hebt gevonden niet dan af en toe hoor je dat mensen zolang moeten solliciteren ook geen pretje.

Wij hebben voor kevin een superleuke zandbak een huisje met 2 luikjes alles van hout die stonden bij de gamma maar mijn schoonvader heeft hem gemaakt en we hebben laatrst een plastic huisje gekocht ook heel leuk.

Wat ik aan de familie zou vragen voor kado's ik heb geen idee. Mischien kun je kadobonnen vragen dan kun je bijvoorbeeld kleren halen ofzo. Of je moet van te voren eens naar de speelgoedwinkel gaan en kijken wat ze daar allemaal hebben. Mischien iets van lego ofzo.

Nou ik moet morgen nog een dagje werken en dan lekker 3 weken vakantie dus ik zal niet snel zijn met reageren.

Groetjes Rianne
 
hoi rianne,

ik was eerst cassiere bij de c1000 maar moest daar weg ivm geen contract verlenging ivm met leeftijd en nu bne ik filiaalmedewerkster bij de lidl. ik heb inderdaad geluk gehad want inderdaad ik hoor eht ook heel vaak om me heen hoeveel moeite iemand moet doen voor ander werk ja wat dat betreft heb ik geluk gehad.

hoe was je vakantie? ik ehb dit jaar geen vakantie ivm mijn nieuwe werk maar goed volgend jaar beter.  

hoe gaat het met kevin? met max gaat het nu weer goed hij   was weer ene weekje erg verkouden maar dat is ook weer aan de beter hand. we hebbne vanmorgen een boekje voor ehm gekocht met plaatjes van beesten erin en hij vind dat super hij doet dan hun geluidne na en als hij eit sniet weet wijst hij eht aan en roept dan papa of mama zodat wij dan kunnen zeggen wat het is en dan probeert hij het na te zeggen of het geluid ervan. volgens mij is hij ook weer bezig om tandjes of kiezen te krijgen want hij kwijlt heel veel en zit veel met zijnvingers in zijn mond of hij kauwt op zijn speen van de fles. ook had hij weer las tvna rode billetjes en peopt hij meer dus afwachten maar weer.

wanneer ben je ongeveer uitgerekend vna jullei nieuwe kindje?

nou ik spreek je snel weer ga nog ff een wasje in de machine gooien want dat gaat gewoon door.

groetjes van yvon
 
hallo Yvonne,

Als het goed is ben ik 6 maart uitgerekend maar ik krijg 29 augustus een echo dus ik ben benieuwd dan weten we het weer definitief. Ik voel me redelijk wat moe en af en toe wat misselijk maar gelukkig hoef ik niet over te geven.

Nou wij hebben de afgelopen drie weekn vakantie gehad en niet zo'n  mooi weer gehad dus niet echt een vakantiegevoel gehad. Ik heb me ook echt voorgenomen dat als alles goed gaat met de geboorte in maart dat we volgend jaar lekker naar zuid frankrijk gaan in een stacaravan ofzo iets in die richting. Dat we toch wel een meer vakantiegevoel bij hebben zeg maar.

Heb je al wat meer ideeen voor kado's voor max zijn tweede verjaardag??? Wanneer wordt max nu 2.

Hoe bevalt je nieuwe baan is het leuk bij de lidl.

Nou spreek je gauw weer
Groeten Rianne
 
hoi rianne,

max word 10 oktober 2 en kevin is toch van 3 oktober als ik het goed heb.ik weet nog steeds niet echt wat en anders geven we hem wel kleertjes en iets kleins erbij ofzo ik vind het echt heel moeilijk. weten jullie al wat voor kevin dan miscchien kan ik dan ook iedeeen op doen.

spannend zeg weer zon eerste echo. dat vond ik toen bij max ook erg leuk om te zien.

mijn vriend heeft er vandaag zijn 4 weken vakantie opzitten en ook hij heeft alleen de laatste week dus mooi weer gehad en de rest was pet. ik vond dat wel sneu voor hem maar goed hij heeft izch wel vermaakt hoor met max. ik vond het wel goed voor ehm om ook eens voor max te meoten zorgen en de hele dag met hem bezig te zijn dan weet hij ook weer wat dat is.

mijn werk bij de lidl bevalt prima aardige collegas dus dat is ook weer mooi meegenomen. vanaf deze week ga ik weer   mijn normale uren draaaien 20 wna tmax moet nu weer gewoon naasr de oppas ik vind het ook wel wweer lekker hoor want de afgelopen weken waren best zwaar.maar het is leuk en dat is toch het belangrijkst.

nou ik ga er weer mee stoppen ff een broodje eten.

groetjes vna yvonne
 
Terug
Bovenaan