Rianne

A

Anoniem

Guest
Hey Rianne, ik zat net te spieken in m'n hyves vriendjes en vriendinnetjes en ik zag je er niet meer tussen staan. Ben je er nog wel?
Groetjes!!
Nelleke

Hoi Nelleke,
Lief dat je me mist. Ik heb inderdaad vrij rigoreus mijn Hyves-account opgedoekt, er even niet aan gedacht dat ik beheerder was van 'onze' Hyve, maar daar is al een nieuwe beheerder zag ik. Ik heb geen contact meer met mijn familie, een besluit na jaren en jaren van gezeur en problemen waar ik aan kapot ging, maar nu had mijn broertje mij ontdekt en begon allemaal persoonlijke krabbels te plaatsen (hij is 17 en autistisch, maar dan nog...). Dat was ik zo zat dat ik mijn account helemaal stopgezet heb, ook omdat ik weet dat anders de hele familie jammerend en weeklagend boven de achtergrondfoto van mijn account gaat hangen...Mss dat ik nog een keer een anonieme account open, kan hier nu ook geen foto's meer plaatsen natuurlijk, maar daar moet ik nog even over nadenken. Mijn zusje is vrij bijdehand en als die onze Hyve er tussen heeft zien staan leest ze hier mss wel mee, tijdens mijn zwangerschap heeft ze deze site wel eens voorbij zien komen, dus ik ben voorlopig zowiezo even heel terughoudend wat betreft foto's.

En de afgelopen week was ik hier nauwelijks omdat Lydia een oorontsteking had/heeft, we Lydia moesten helpen met Sintcadeautjes uitpakken  en we druk bezig waren met opvang voor Lydia. Ze gaat nu 2 maanden lang 1 dag per week naar een heel kleinschalig christelijk KDV, waar ze het vast geweldig gaat vinden (met kennismaken kwam ze al niet meer met ons mee...), maar wat voor ons best ff slikken is, omdat we eigenlijk heel erg anti-kdv zijn...Maar mijn scriptie moet ook een keer af, die hangt als een steeds zwaarder wordende molensteen om mijn nek...
Dus ik ga  de komende 2 maanden proberen om mezelf discipline aan te leren, dat zal nog een heeeeeeeeeeeele zware dobber worden...
De meeting vrijdag moet ik dus missen, dan gaat Lydia voor het eerst naar het KDV. Ik ben er dus erg voor om zaterdag ook wat af te spreken of om begin 2008 ofzo weer eens iets groots te organiseren waar echt heel veel mensen kunnen komen, er is een heel aantal moeders met kindjes die ik graag enes zou willen zien in het 'echt' .

Pff, wat een verhaal, ga maar eens wat andere topics lezen...
Maar nogmaals, lief dat je me miste, dat kon ik wel ff gebruiken...
Groetjes, Rianne en Lydia

Hey joh! Geen idee dat je in zo'n lastige situatie zat/zit zeg! Wat rot voor je!
Vooral met je familie. Je moet inderdaad op een gegeven moment een keuze maken. Het blijft je familie, maar niemand heeft er wat aan als je er zelf kapot aan gaat.
Je kunt onder één of andere onzin naam een account aanmaken op hyves en dan een foto plaatsen die je gelijk weer verwijdert. Mocht iemand er dan achter komen, dan hebben ze hooguit 1 foto te pakken. Zo heb ik ook maandenlang hyves gehad (en iedereen zich maar afvragen waarom ik ze niet toegevoegd had, haha) en er niets mee gedaan. Sinds vorige week ben ik er maar meer mee gaan doen. Er gaan nu zo veel dingen via hyves dat het toch wel interessant werd!
En wat spannend dat Lydia nu naar het kdv gaat. Het zal er echt heel leuk zijn voor haar. Ik heb er geen ervaring mee (Kian gaat er ook niet heen), maar dat is niet omdat we anti zijn, maar we redden het zo ook. Ik ben ervan overtuigd dat kinderen daar heel gelukkig zijn en er erg veel plezier aan beleven!
Heel veel sterkte met alles! Als je nog eens een oor nodig hebt (of een lezend oog) mag je het hier natuurlijk altijd plaatsen, en je mag me ook altijd mailen (phira80@hotmail.com of via de hyves mail).
Liefs Nelleke

Dat was ik dus... heb hartelijk moeten lachen om dit topic... maar Regenboog Zuid ken ik dus wel, hebben wij ook een half jaartje gekerkt maar uiteindelijk toch vertrokken. Is wel dicht bij ons huis, dus ben benieuwd of hij hier in de buurt woont dan. De meesten kiezen voor Regenboog Noord (ookd e grootste, en dat zal ie wel gewend zijn toch?) In Noord zitten ook Ralph van Manen en Gerald Troost.
Groetjes, Rianne

Even dan maar in ' jouw'   topic verder kletsen over de regenboog. Haha. Die Ralph van Manen en Gerald Troost ken ik wel (niet persoonlijk hoor). Met kerst ga ik een solo doen (zie topic Jippie, auditie) van Gerald met Angelique. Erg spannend allemaal.
Ik weet niet precies waar Kees nu woont, kan het wel opzoeken, maar ik ga dat toch ook niet hier neerkalken (niet zo netjes denk ik). En zo belangrijk is het ook niet denk ik. Vond je het niet leuk daar? (ik ken het niet hoor, dus je kan me alles wijsmaken, haha)
Liefs NElleke

Nee, het maakt ook niets uit, ken hem verder ook niet, maar vroeg het me gewoon af, journalistje he, kun je niet tegenhouden. Wij kwamen eerst een paar jaar in noord, zijn toen naar zuid gegaan omdat we inmiddels in Veenendaal woonden en dat lekker dichtbij was en wat kleinschaliger, maar kwamen er niet echt tussen, erg veel kliekjes van mensen die elkaar al heel lang kenden...Nu komen we bij de baptisten, lekker anoniem voorlopig  en zonder verplichtingen (heb 18 jaar kinderwerk gedaan, dus we doen nu even lekker helemaal niets) consumeren...

heeeeerlijk dat consumeren!!
Tsja, lukt mij nooit zo, 't gaat toch altijd weer kriebelen .. haha
Maar neem maar even lekker rust! Je kan niet altijd voorop lopen hoor!
Liefs Nelleke

Ik heb er ook altijd moeite mee hoor... als ik  Lydia hier naar de creche breng zou ik ze zo de lijsten enzo willen geven die ik zelf allemaal ontwikkeld heb in onze gemeente in Ede, ipv dat alles op het schoolbord geschrevenb wordt, maa rik houd me in. We hebben jaren veel te veel gedaan: ik kinderwerk en maandelijkse krantje, Hans ook krantje, website en Alpha en kringleider geweest, dus nu is het wel ff mooi geweest...Eerst maar weer eens een beetje de weg teruig vinden en een gemeente waar we ons thuisvoelen.

Heel verstandig. Je moet energie krijgen van wat je doet. Het mag ook wel eens wat kosten, maar het moet wel leuk blijven. Zo vaak zie je dat mensen zo ' opgebruikt'   worden tot ze via de achterdeur verdwijnen. Dat is toch erg!
Wees svp allemaal een beetje voorzichtig met elkaar en met jezelf. Daar hebben we allemaal veel meer aan!
Liesf Nelleke

Terug
Bovenaan