Hoi Nelleke,
Lief dat je me mist. Ik heb inderdaad vrij rigoreus mijn Hyves-account opgedoekt, er even niet aan gedacht dat ik beheerder was van 'onze' Hyve, maar daar is al een nieuwe beheerder zag ik. Ik heb geen contact meer met mijn familie, een besluit na jaren en jaren van gezeur en problemen waar ik aan kapot ging, maar nu had mijn broertje mij ontdekt en begon allemaal persoonlijke krabbels te plaatsen (hij is 17 en autistisch, maar dan nog...). Dat was ik zo zat dat ik mijn account helemaal stopgezet heb, ook omdat ik weet dat anders de hele familie jammerend en weeklagend boven de achtergrondfoto van mijn account gaat hangen...Mss dat ik nog een keer een anonieme account open, kan hier nu ook geen foto's meer plaatsen natuurlijk, maar daar moet ik nog even over nadenken. Mijn zusje is vrij bijdehand en als die onze Hyve er tussen heeft zien staan leest ze hier mss wel mee, tijdens mijn zwangerschap heeft ze deze site wel eens voorbij zien komen, dus ik ben voorlopig zowiezo even heel terughoudend wat betreft foto's.
En de afgelopen week was ik hier nauwelijks omdat Lydia een oorontsteking had/heeft, we Lydia moesten helpen met Sintcadeautjes uitpakken en we druk bezig waren met opvang voor Lydia. Ze gaat nu 2 maanden lang 1 dag per week naar een heel kleinschalig christelijk KDV, waar ze het vast geweldig gaat vinden (met kennismaken kwam ze al niet meer met ons mee...), maar wat voor ons best ff slikken is, omdat we eigenlijk heel erg anti-kdv zijn...Maar mijn scriptie moet ook een keer af, die hangt als een steeds zwaarder wordende molensteen om mijn nek...
Dus ik ga de komende 2 maanden proberen om mezelf discipline aan te leren, dat zal nog een heeeeeeeeeeeele zware dobber worden...
De meeting vrijdag moet ik dus missen, dan gaat Lydia voor het eerst naar het KDV. Ik ben er dus erg voor om zaterdag ook wat af te spreken of om begin 2008 ofzo weer eens iets groots te organiseren waar echt heel veel mensen kunnen komen, er is een heel aantal moeders met kindjes die ik graag enes zou willen zien in het 'echt' .
Pff, wat een verhaal, ga maar eens wat andere topics lezen...
Maar nogmaals, lief dat je me miste, dat kon ik wel ff gebruiken...
Groetjes, Rianne en Lydia