riannet

Hallo,

Ben je er al over uit? Wat je gaat doen met een evt. bedje op vakantie?
De Deryan beviel Nina wel goed, overal waar hij mee naar toe gaat weet ze dat dat haar bedje is waar ze in kan slapen.
In het begin vond ze het wel eng omdat het toch een tentje is, maar aan alle kanten heb je doorzichtig gaas.
Er zit een zelfopblaasbaar matrasje in, een soort luchtbedje maar dan helemaal plat.
Ligt wel lekker volgensmij, ook zit er dus een slaapzakje bij waar Nina ook al wel in ligt, dat scheelt opmaken met lakentjes.
Ikzelf vind hem ideaal, ook het in en uitklappen is zo gebeurd.
En je heb altijd je eigen bedje, en dat vind ik een groot pluspunt.
Succes,

groetjes Jantine mv Nina

Hoi Jantine,
Ik ben nog aan het dubben. Heb toevallig de Deryan vanmiddag uitgeprobeerd, maar Lydia wilde eerst niet: nee mama, niet piaap (=slapen), ze dacht ook bij zichzelf, ga hier echt niet midden in de winkel liggen slapen. Er  in zitten wilde ze wel, ze heeft een grote voorliefde voor stoelen momenteel en daarna heb ik haar toch even neer kunnen leggen. Ze keek wat angstvallig omdat ze het toch niet helemaal vertrouwde, maar huilde verder niet.
Als we hem dus zouden komen zou het alleen deze vakantie zijn, want een jaar verder past ze er echt niet meer in, en aangezien ze thuis al een paar maanden in een meegroeibedje ligt, kan ze volgend jaar prima in een gewoon bed, maar dat vind ik nu nog te eng. En een gewoon campingbedje hebben we al, dus als we met de auto weggaan voldoet die prima. En dan vind ik (vooral mijn man) het nog best een smak geld (hier was ie 69 euro, dat valt nog mee geloof ik).
Dus wij dubben nog even verder..., hebben ook de reis nog niet geboekt, maar ik wil gewoon even alles goed op een rijtje hebben voor we daadwerkelijk gaan vliegen met haar en in een huurauto stappen. Zelf hebben we altijd veel gereisd, maar met ons kostbaarste bezit bij ons, denken we er toch net even iets langer over na.
Bedankt voor je meedenken in ieder geval.
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi Rianne,

Je zegt dat ze er volgend jaar niet meer in past?
Er zijn verschillende maten in de bedjes verkrijgbaar en Nina heeft de grootste, daar kunnen ze tot 4 jaar in sowieso.
Ik wil niet lullig doen hoor maar ik dacht ik zeg het nog even.

groetjes Jantine

Ja, ik dacht ook al wel dat dit een kleine versie was, maar die man wist er verder ook niets vanaf geloof ik. Ze past er in de lengte nog wel in, heeft dan nog wel een stukkie over, maar rechtopzitten zoals ik Nina zag doen kan ze niet lang meer in deze, en ze is niet eens lang, een heel keurig gemiddeld kindje...En met 4 jaar moet ze zichzelf opvouwen wil dit nog passen. Maar we filosoferen nog even door, tussen al het gekwakkel door. In ieder geval bedankt voro het meedenken.
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan