RianS

A

Anoniem

Guest
Hoi RianS,

Ik zie dat jij ook pas een miskraam hebt gehad?
Ik heb afgelopen vrijdag ook een miskraam gehad. Helaas..
Hoe gaat het nu met je? En is jou lichaam weer snel hersteld hiervan? Hoeveel weken was je? Ik zie dat je nu ook weer aan ronde 1 bent begonnen? Ik ook weer dus laten we hopen op een vructbare periode...

Liefs

Hey Tessa,

Wat vervelend voor je zeg!

Met mij gaat nu weer alles goed. Ik ben onder controle geweest van een gynaecoloog, omdat bij mijn eerste instantie twijfel was of ik misschien een buitenbaarmoedelijke zwangerschap had. Hierdoor moest ik elke week bloedprikken en wist ik dat op 12 april mijn HcG weer normaal was en ik daardoor weer in ronde 1 kwam.
Ik was 5/6 weken zwanger....
Hoe ver was jij/jullie?
Ik heb er best wel met wat vrienden over gesproken en mijn lichaam de eerste periode lekker rust gegeven, hierdoor ben ik er nu mentaal en lichamelijk weer helemaal aan toe!
Onderschat niet wat het lichamelijk en mentaal met je doet hoor!!!! :)
Sterkte en hopelijk snel weer succes!
Liefs Rianne

Hoi RianS,

Fijn dat het nu weer goed gaat met je, mar wel even een nare tijd he! Zeker als ze eerst dachten dat het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap kon zijn. Fijn dat dit niet het geval was.

Ik was 5 weken zwanger. We hadden het eigenlijk net een weekje ontdekt. Dan ben je zo verschrikkelijk blij, je leeft gewoon in een roes van ... wat een geluk. En dan in 1 keer is dat weg. Best even flink slikken. Lichamelijk ben ik snel hersteld. Het was donderdag en zaterdag/zondag stopte de krampen. Verlies nog wel bloed maar is nu meer oud bloed. Hoe lang heeft dit bij jou nog geduurd?
Mentaal, baal ik natuurlijk enorm. Maar het verdriet wordt steeds minder (of het moet nog komen)

Bedankt voor je berichtje terug!
Liefs

Ik was een week een soort van ongesteld, dat bleek het laatste van de miskraam te zijn. Vandaag weer ongesteld geworden.... dusse cyclus is weer op gang.

Hopelijk is bij jou je cyclus weer snel op gang. Enne probeer vertrouwen te houden :). Sterkte in ieder geval!

Liefs Rianne

Terug
Bovenaan