rib-eye steak wel of niet????

Lastig he? Ik hebbijvoorbeeld erg veel zin in rosbief (liefst met een kilo zout), maar ik twijfel of ik dat mag eten.
En voor de zekerheid doe ik het dus maar niet.... Het eerste wat ik zal eten als ik uitgezwangerd ben??? Een stokbroodje rosbief!!!!

XXX Yvet

Ooh, ja of een lekker broodje filet americain.... en flinke snee met leverworst, een paar toastjes met brie en blue cheese...... enneh.... een heerlijk glas wijn!
Lekker he, al die heerlijkheden, als ik erbij nadenk dan loopt het water mij bijna uit de mond!
Groetjes, Nicole 29w4d

Ja of een heerlijke net medium tournedos met rodewijn saus. Lekker stokbroodje brie en inderdaad americain file met veel peper en uitjes.

Of gewoon als de melk 1 dag overtijd is gewoon kunnen denken ach dat kun je best nog wel drinken ipv nou laat ik het maar niet doen.
Ook al zal het wel geen kwaad kunnen toch doe ik het dan maar niet wat weer veroorzaakte dat ik me zooooooooooo verheugd had om mijn cruesli met melk en er dus geen melk meer was, whahahahahaha.

Ja of een heerlijke net medium tournedos met rodewijn saus. Lekker stokbroodje brie en inderdaad americain file met veel peper en uitjes.

Of gewoon als de melk 1 dag overtijd is gewoon kunnen denken ach dat kun je best nog wel drinken ipv nou laat ik het maar niet doen.
Ook al zal het wel geen kwaad kunnen toch doe ik het dan maar niet wat weer veroorzaakte dat ik me zooooooooooo verheugd had om mijn cruesli met melk en er dus geen melk meer was, whahahahahaha.

Terug
Bovenaan