rib gebroken vanmorgen

denk tenminste dat die gebroken is
om half 3 naar de dokter

vanmorgen mara in de auto, ik doe kont naar achteren om te gaan zitten, moet klein hoestje en toen krak, pang au
ik schreeuwde het ff uit. ik ben heel stil, alle pijn draag ik in mijzelf, wordt het heel erg begin ik te jammeren, schreeuw ik het uit dan is de grens exht wel bereikt

mara snel naar opvang, dokter bellen

nu weet ik dat ze neit veel kunnen doen, maar ik zit er onderhand toch wel echt doorheen. Laat de dokter maar eens kijken wat hi jkan doen, alle mantelzorg is al aangesproken
zo kan ik niet 2 dagen per week voor mara zorgen

wat denk je van een bevalling ingaan met een gebroken rib/ribben?? zie dan de weeen maar eens op te vangen

heb ik daar alle moeite voor gedaan om die bekkeninstabiliiteit laag te houden? had beter dom door kunnen gaan zodat dat goede erg was geworden, misschien had ik dan niet de ribben erbij gehad

ben he t helemaal zat, mijn energie is 0,0, mijn creativiteit om alles op te lossen is erdoorheen gejast
waarom moet het elke keer erger worden? waarom?

als ik alleen maar de rust kreeg dat alles verder geregeld is zodat ik de komende weken volledig plat kan dan is het goed. Dan zou ik wat hoop hebben.

sorry maar mijn buffer is er onderhand goed doorheen

maandag rib gekneusd, disndag grieperig en woensdag wee gehad door een hoestbui en vandaag rib gebroken.

klaar ben er helemaal klaar mee

ah nee...... wat erg voor je....
klotezooi zeg.... boehoe
Hopelijk komt er heel gauw hulp jouw kant op, zodat je alles en iedereen even aan de zorgen van anderen over kan laten....
Heb het met je te doen meis.
Dikke knuffel dan maar van mijn kant. En ja, ik doe voorzichtig met je ribben.
Heel veel sterkte wijffie

@zuster Yvonne: bij dokter geweest, door het hoesten waren ze al gekneusd en nu knapte er wat, ze denken niet aan een gehele breuk maar gedeelte of kraakbeen kapot. Ik stond in een half gebogen houding omdat ik ging zitten en toen moest ik hoesten dus werd alle druk door mijn ribben heen gedrukt.
Schijnt goed te kunnen bij hoesten en in combi met zwanger helemaal, tja hoe dan ook tis en blijft lullig

Het is daar goed mis, dat is een feit en ze kunnen niks doen.

We zijn nu de familieplanner vol aan zetten met hulptroepen en afspraken zodat ik zeker 2 weken plat kan. Hopen dat Dennes vrij kan krijgen.

Ik kan nu helemaal niet voor mijn dreumes zorgen, en ik heb heel veel harde buiken vandaag, echt veel.
Oja gisteren een wee gehad denk ik, na ene zware hoestbui kreeg ik geen harde buik maar een hele pijnlijke golf door mijn buik naar beneden, zag de buik nog net golven voor ik dubbelknapte.

toch maar even verloskunidgen morgen bellen
en het zorgloket of we toch hulp kunnen krijgen
he twordt niet makkelijk maar ja we moeten ons zien te redden.
Wil gewoon kunnen gaan liggen zonder pijn of zorgen, dat is het enige! meer niet.

Vanavond is Mara logeren bij een hele goede vriendin, slapen zal vast moeilijk worden, maar over haar hebben we even geen zorgen. met een big smile zwaaide Mara ons uit, helemaal happy met haar uitje (lievelingstante) Morgen kan ik blijven liggen en dat is ook lekker. Dennes haalt haar avonds bij de opvang weer op. Dus rust heb ik eventjes, nu nog de pijn weg.

Terug
Bovenaan