ribben

Hai meiden,

Veel meiden bevallen of al echt aan het rommelen... ik hobbel er gewoon zonder harde buiken doorheen......
Ik heb een hele smalle lange buik en mijn ribben zijn gekneusd.....auw....ik slaap redelijk maar wel half zittend...

Probeer natuurlijk wel te genieten van de bewegingen en voeten die her en der uitsteken want het is echt mijn laatste keer en straks ga ik het enorm misen....heel dubbel dus. Nou ja geniet van al jullie lieve bevalberichtjes en harde buiken en krampjes berichtjes blijft iedere keer toch weer spannend!
Groetjes Fee

haha hier ook eentje die zn billetjes tegen mn li rib geparkeerd heeft... voelt beetje gekneusd en branderig.
Bij ons zoontje heb ik er na de bevalling echt nog wel 2 weekjes last van gehad.

Ik geniet toch ook hoe gek het ook klinkt van alle 'klaag' berichtjes....
houd de spanning erin ;-)

Nou meiden, succes iedereen en hopelijk hebben wel allemaal snel een kleintje in de wieg liggen,

Liefs Marina

Vervelend he, hier zit de kleine ook al een poos met zijn kont in mijn ribben te porren!! Moet zeggen dat het nog niet echt heel pijnlijk is (gelukkig) maar bukken is vrij lastig! hahaha.

Ik dacht als de kleine indaald hij niet meer zo tegen mijn ribben zal zitten, maar hij groeit zo hard dat hij nu hij ingedaald is nog steeds met zijn kont tegen de ribben aanduwd,hahah.

Ach nog even volhouden.

Groetjes Anne

hier eentje waarvan het voetje onder d eribben ligt, erg pijnlijk. ook al is het nu ingedaal hetblijft met zijn voetje onder mijn rib zitten, savonds aai ik deze dan erg grappig

Terug
Bovenaan