Ribbenpijn

Hoi allemaal,

Ik ben 29 november uitgeteld. Nog een kleine elf weken dus. Nu groeit mijn buik al enorm. Zo erg dat veel mensen verwachten dat ik komende maand al moet bevallen en ik moet meerdere malen per dag zeggen dat ik écht geen tweeling krijg. Nou ja, een flinke buik dus. Ons kindje echter zit helemaal op de gemiddelde groeicurve. En ik ben zelf nog bijna niet aangekomen, dus ik ben dik van de lucht denk ik ;-)
In ieder geval heb ik onze kleine steeds vreselijk boven in mijn buik zitten. Ik heb een kantoorbaan en aan het eind van de dag kan ik amper meer zitten. Ik heb steeds zo'n last van mijn ribben. Dat wordt steeds gekker. Zijn er meer mensen die dit hebben? Heel gek, ik heb het pas sinds afgelopen week. Daarvoor nergens last van. Heeft iemand tips? Ik kan het niet terugdrukken, dan is het even weg, en dan zit het erweer.

Volgens mij is de kleine mij gewoon aan het pesten.
 
Ik had precies hetzelfde - maar dat is over gegaan; een paar weken geleden zat alles opeens lager, en dat luchtte erg op. Het was toen ik ongeveer 29 weken was.. bij jou misschien iets later? Sterkte!
 
Zodra je kindje groter wordt en je baarmoeder boven je navel gaat groeien, gaat je ribbenkast ruimte maken. Je kunt dan enorm last krijgen van je ribben. Een branderig pijnlijk gevoel. Het hoort erbij, maar fijn is het niet. Ik kreeg het zelfs als ik in een bepaalde houding in bed lag.
Bij mij werd het later in de zwangerschap minder, alsof je lichaam er dan aan went. Maar het is nooit helemaal over gegaan.
 
Nee dat met je ribben herken ik niet, maar wel dat mijn buik enorm aan het groeien is! En dat merk ik ook aan mijn lijf. Pffff kan na 8 uur lesgeven bijna niet meer op mijn benen staan > moe!!! Zomaar ineens..Vorige week nog nergens last van. Raar is dat he?

En die rugpijn! Wie heeft dat nog meer? Zo irritant! Nog 2 weken werken en dan heeeeerlijk 4 weken niksen!

Succes met je ribben! Zou willen dat ik wist wat je eraan kan doen, maar helaas..

Liefs
 
Terug
Bovenaan